در پاسخ به دفاع‌پرس مطرح شد؛

سخنگوی وزارت امور خارجه: کشور‌های دنبال‌کننده عادی سازی واقعیت رژیم صهیونیستی را در نظر بگیرند/ هشدار لازم به همه کشور‌های دوست داده شده است

کنعانی با بیان اینکه مسئله فلسطین جز موضوعات دائمی سیاست خارجی جمهوری اسلامی است، گفت: ما در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار‌های لازم را به همه کشور‌های منطقه داده این و این روند را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۶۲۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 09October 2023

سخنگوی وزارت امور خارجه: کشور‌های دنبال‌کننده عادی سازی واقعیت رژیم صهیونیستی را در نظر بگیرند/ هشدار لازم به همه کشور‌های دوست داده شده استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی راجع به عادی سازی روابط کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب روشنی بود و مخاطب آن برخی از کشو‌های اسلامی است که باید آن اهتمام داشته باشند.

کنعانی خاطرنشان کرد: این خطاب کاملا روشن بود و طبیعتاً بر عهده طرف‌هایی است که وضعیت رژیم صهیونیستی و مطالبات به حق ملت مظلوم فلسطین را مشاهده می‌کنند، این طرف‌ها باید به واقعیات موجود توجه داشته باشند.

وی افزود: این طرف‌ها باید منافع مردم خود را مد نظر قرار دهند و با توجه به شرایط مردم مظلوم فلسطین روابط خارجی خود را تنظیم کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین درمورد نقش ایران برای مقابله با مسئله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما اساسا در روابط خود با همه کشور‌های اسلامی و کشور‌های منطقه و بعضاً فرامنطقه موضع جمهوری اسلامی در خصوص فلسطین را اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین جز موضوعات دائمی سیاست خارجی جمهوری اسلامی است، گفت: ما در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار‌های لازم را به همه کشور‌های منطقه داده این و این روند را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ ۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار