جانشین فرماندهی انتظامی:

تقویت باور‌های دینی، انتظار شهدا از ملت ایران است

سردار رضایی گفت: شهدا از ملت ایران انتظار دارند باور‌های دینی خود را با بصیرت تقویت کنند.
کد خبر: ۶۲۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ - 11October 2023
تقویت باور‌های دینی و ترمیم آن انتظار شهدا از ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار قاسم رضایی جانشین ناجا شامگاه در یادواره سردار شهید امیر حسین  ندیری و ۵۸۰ شهید ساوه که در مصلای امام علی (ع) ساوه برگزار شد، اظهار داشت:  نسل های جدید انقلاب با صلابت و اقتدار بیشتری، آماده دفاع از انقلاب هستند و این مهم نتیجه انتقال ارزش های شهدا است.
 
وی تاکید کرد: یاد و گرامیداشت شهدا نباید محدود و معطوف  به یادواره ها باشد،  لبیک شهدا به امام‌خمینی(ره)،  لبیک به امام حسین(ع) است. به طور حتم  مسیر شهدا فراموش نمی شوند چرا که حرکت مقام معظم رهبری ادامه دهنده این مسیر است.  امروزه مرزهای  انقلاب متصل  به بیت اامقدس است و به حرمت شهدا مرزهای انقلاب در جهان فراگیر شده است.
 
سردار رضایی افزود: راه شهدا بستر سازی برای  ظهور مهدی(عج) است و هر مانعی که سد راه ظهور شود باید برداشته شود چرا که شهدا در عملیات مختلف حتی با نثار جان خود آکاهانه و هوشمندانه موانع را برطرف کردند. دفاع آگاهوشمندانه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس،  درس عبرتی برای استکبار بود که  بداند با جنگ سخت نمی تواند به هدف شوم خود علیه ایران اسلامی دست یابد. به همین منظور دشمن  از طریق جنگ نرم و با بهره گیری از ظرفیت  رسانه ها از  ارزشها و باورهای دینی بهره گیری  کرده اما با هوشیاری مردم و به برکت خون شهدا  دشمن همچنان ناکام مانده است.
 
وی با بیان اینکه توطئه های دشمن علیه ملت ایران پایانی ندارد،گفت: شهدا از ما تنها شعار نمی خواهند و  انتظار شهدا تقویت باورهای دینی و ترمیم آنها است از این رو ترمیم‌ باید با بصیرت انجام شود‌. نوع ترفندهای‌ علیه نظام مقدس اسلامی قابل قیاس  با گذشته نیست از این رو شهدا از ما انتظار دارند به روز باشیم و با بصیرت تاثیر گذاری ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم‌.
 
 فرمانده ناجا ادامه داد: نسل های جدید انقلاب مقتدرانه  و جدی تر آماده دفاع از انقلاب هستند و این مهم  نتیجه انتقال و اعتماد ارزش های شهدا است. شهدا عاشقانه و مومنانه، مرگ سخاوتمندانه را انتخاب کردند از این رو!‌‌ باید جایگاه شهید ندیری ها تبین شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها