شهید «سید علوم عزیزی»:

خدایا توفیقم بده که جزو سربازان امام زمان (عج) باشم

در وصیت نامه شهید سید علوم عزیزی آمده است: خدایا توفیقم بده که جزو سربازان امام زمان(عج) باشم و با سرافرازی و سربلندی با ساختن خود در این محل منزه بدر آیم.
کد خبر: ۶۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸ - 15October 2023

خدایا توفیقم بده که جزو سربازان امام زمان (عج) باشمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «سید علوم عزیزی»، چهارم آبان ۱۳۴۱، در روستای زاویه سادات از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمد. پدرش سیدباقی، کشاورز بود و مادرش مرصع نام داشت. تا سوم متوسطه درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حاضر شد. بیست و چهارم فروردین ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک در ابوقریب توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، دست و سینه شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

بخشی از وصیتنامه شهید عزیزی:

خدایا توفیقم بده که جزو سربازان امام زمان (عج) باشم و با سرافرازی و سربلندی با ساختن خود در این محل منزه بدر آیم. خدایا بیش از این مرا در گناه و گرداب فساد و آلودگی‌ها گرفتار مساز. خدایا ماندن دشوار شده است. یاران همه یکی پس از دیگری پرواز کرده و پیشت می‌آیند ما از نبودن آن‌ها رنج نمی‌بریم، ولی از بودن خویش در رنجیم ما می‌دانیم که آن‌ها هستند و ما زنده مرده‌ایم. خدایا از هجر گداخته می‌شوم.

یا رب مگو شهادت معراج تا سعادت کی می‌شود نصیبم پاسخ بده سوالم.  خدایا‌ های و هوی بهشتیان شنیده می‌شود و با چه غوغایی عاشقان حسین (ع) آماده می‌شوند تا به لقای تو بشتابند و با تو دیدار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار