مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: 

انس با شهدا بزرگترین کلاس آموزشی معرفت، جوانمردی و ایثار است

سرهنگ‌ پاسدار «رضایی» با اشاره به اجرای طرح «قرار عاشقی»، گفت: انس با شهدا بزرگترین کلاس آموزشی معرفت، جوانمردی و ایثار است.
کد خبر: ۶۲۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ - 12October 2023

انس با شهدا بزرگترین کلاس آموزشی معرفت، جوانمردی و ایثار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان امروز (پنج‌شنبه) در مراسم افتتاحیه طرح «قرار عاشقی» در نجف‌آباد، گفت: شهدا بهترین راهنما و هدایت‌گر برای ما هستند و‌ استمداد از آنها موجب موفقیت در زندگی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های آموزش در جهان آموزش در محیط‌های بیرون از کلاس درس است، افزود: برنامه‌هایی از قبیل طرح «قرار عاشقی»، اردوهای «راهبان نور» و امثال آن در واقع نوعی کلاس درس هستند که خارج از محیط آموزشی رسمی مدرسه اجرا می‌شود.

رضایی افزود: «ایثار»، «از خودگذشتگی»، «اسلام خواهی»، «امنیت آفرینی» کلیدواژه‌های مقدسی است که بخشی از آن را در لابلای کتابهایی چون «ادبیات»، «علوم اجتماعی»، «معارف اسلامی» و امثال آن پ در قالب کتاب درسی می‌توان جستجو کرد و بخش دیگری از آن را در قالب حضور میدانی در محیط‌هایی که جلوه عملی این کلیدواژه‌‌ها را معنا می‌کند.

وی تصریح کرد: گلزارهای شهدا، مزار شهدای گمنام در مراکز علمی آموزشی و سایر محیط‌ها، مناطق راهیان نور، خانه شهدا و شنیدن و دیدن سیره شهدا از زبان همراهان این بزرگ‌مردان، افزون بر آموزش ظاهری یک انس قلبی در پذیرش و ادامه این مسیر ایجاد می‌کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار