مقاومت فلسطین جنگنده صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

نبرد مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست در حالی ادامه دارد که نیرو‌های مقاومت در یکی از جدیدترین اقدامات خود، یک جنگنده رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۶۲۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ - 14October 2023

مقاومت فلسطین جنگنده صهیونیست‌ها را هدف قرار دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، یک جنگنده بمب‌افکن متعلق به نیرو‌ی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی امروز توسط نیرو‌های مقاومت فلسطین هدف قرار گرفت.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن این جنگنده، با موشک ضدتانک خبر داد.

بنابراین گزارش، با ورود عملیات «طوفان الاقصی» به هشتمین روز خود و کسب پیروزی‌های کم‌نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی به‌طور جنون‌آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل‌آویو بمباران می‌کنند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست سنگین در برابر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته هستند.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت غزه، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه تاکنون دو هزار و ۲۱۵ شهید و هشت هزار و ۷۱۴ مجروح برجای گذاشته است

وزارت بهداشت غزه در این‌باره اعلام کرد که میان شهدا ۷۲۴ کودک و ۴۵۸ زن وجود دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار