امام جمعه اردبیل تاکید کرد؛

برخورد بدون اغماض بازرسی در مبارزه با فساد اداری و ترک فعل مدیران

آیت‌الله «عاملی» گفت: بازرسی استان اردبیل در مبارزه با فساد اداری و ترک فعل مدیران باید به شکل قاطع و جدی با متخلفان برخورد کند.
کد خبر: ۶۲۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 15October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» امام جمعه اردبیل شامگاه دیروز (شنبه) در دیدار با مسئولان بازرسی در اردبیل اظهار داشت: بازرسی در برخورد با مدیران متخلف باید جدی و اساسی ورود پیدا کرده و بتواند بستر سالم‌سازی فضای اداری را فراهم کند.

وی تصریح کرد: در کنار این امر، ضروری است تا حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران مشروع و قانونی انجام شده و در این زمینه موانع و مشکلات بخش اداری، اجرایی و بانک‌ها برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هرگونه فساد و ترک فعل مدیران اسباب نارضایتی مردم را رقم می‌زند و باید مدیران متخلف به شکل قانونی مورد مجازات قرار گرفته و با تخلفات نیز برخورد قاطع و اثرگذار انجام شود.

عاملی افزود: هر جا فساد و تباهی وجود داشته باشد، قطعاً مردم ناراضی بوده و ردپایی از بی‌اعتمادی و ناامیدی مردم را می‌توان در آنجا مشاهده کرد.

وی اثربخشی اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع بازرسی را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: سازمان بازرسی باید با ورود بهنگام در برابر فساد اداری و یا ترک فعل مدیران دستگاه‌های اجرایی ایستاده و اجازه ندهد تا برخی در این بین میدان‌داری کرده و اعتماد مردم را مخدوش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: فساد در هر لباس و جایگاهی محکوم به فنا است و ضرورت دارد بازرسی اقدامات مؤثر و گسترده‌ای را در سالم‌سازی فضای اداری و نظام اقتصادی رقم بزند.

در این نشست بازرس کل استان اردبیل نیز اضافه کرد: تمام تلاش ما بر اثربخشی فعالیت‌های بازرسی در حوزه‌های کلان و خرد است و قطعاً در مبارزه با فساد دستگاه‌های اجرایی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

رمضان‌پور بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل باید در حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع وارد میدان شده و سعی کنند تا بسترهای توسعه اقتصادی استان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: سلامت اداری قطعاً کارآمدی بخش‌های مختلف را به همراه خواهد داشت و ما در مبارزه با فساد قاطع عمل کرده و با هیچکس تعارفی نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها