در مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه ایپاس مطرح شد؛

جانشین فرمانده فراجا: حضور ۵۰ غرفه خاص مجموعه انتظامی کشور در نمایشگاه ایپاس/ با وجود تحریم‌ها پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم

سردار رضایی گفت: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه پیشرفت‌های مختلفی در نخبه‌پروری، ساخت تجهیزات به روز و فناوری‌های مختلف داشته‌ایم و امروز در این‌ نمایشگاه آثار مثبت تحریم را می‌بینیم.
کد خبر: ۶۲۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ - 16October 2023

جانشین فرمانده فراجا: حضور ۵۰ غرفه خاص مجموعه انتظامی کشور در نمایشگاه ایپاس/ با وجود تحریم‌ها پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته‌ایمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه ایپاس که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه علی‌رغم‌ تمامی توطئه‌های دشمنان امروز ایرانی امن و سربلند داریم، اظهار داشت: امروز قدرت ایران اسلامی مبتنی بر ارتباط بین‌ مردم و ولایت است که باعث خنثی شدن خیلی از توطئه‌ها شده است.

سردار رضایی گفت: امروز وظیفه‌ پلیس حفط امنیت و ارتقا امنیت است و در جمهوری اسلامی مجموعه فرماندهی انتظامی از مرزها تا شهرها و روستاه انقشی بارز در برقراری امنیت دارد.

جانشین فرمانده فراجا تصریح کرد: مهربانی و اقتدار امروز پرچم برافراشته فراجا است؛ مهربانی با مردم و تمامی اتباع که در چارچوب قانون عمل کنند و اقتدار در مقابل هنجار شکنان و کسانی که بخواهند امنیت را خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته این نمایشگاه دو دهه است که برگزار می‌شود، اضافه کرد: تعامل با تولید کنندگان و انتقال تجارب از جمله اهداف این‌ نمایشگاه است.

سردار رضایی گفت: علی رغم تمامی تحریم‌های پیشرفت‌های مختلفی در نخبه‌پروری، ساخت تجهیزات به روز و فناوری‌های مختلف داشته‌ایم؛ امروز در این‌ نمایشگاه آثار مثبت تحریم را می‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر کشوری نیازمند تجارب ما باشد آماده هستیم تا آن را انتقال دهیم، افزود: در این‌ نمایشگاه بیش از ۵۰ غرفه خاص مجموعه انتظامی است و نخبگان فراجا حضور دارند.

سردار رضایی گفت: امروز شرکت‌های دانش بنیان در مجموعه انتظامی کشور هویت دارند و با یکدیگر در بخش های مختلف همکاری و تعامل دارند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه پیام این‌ نمایشگاه آرام بخشی و تعامل با کشورهای مختلف است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی در راستای رقابت سازنده و درست و توسعه اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به رخدادهای فلسطین عنوان کرد: رزمندگان فلسطین سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیست زدند و همه ما از این موضوع حوشحال هستیم؛ ملت فلسطین خوش درخشیدند و پیام این ملت به جهانیان مخابره شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار