پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درپی درگذشت حجت‌الاسلام ماهرخسار

حجت‌الاسلام قمی درگذشت پیرغلام و ستایشگر اهل‌بیت (ع) حجت‌الاسلام حاج سید جعفر ماهرخسار را به خانواده این مداح پیشکسوت تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۲۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ - 17October 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در پی درگذشت پیرغلام و مداح اهل بیت‌ علیه‌السلام، به‌ویژه حضرت علی‌بن‌موسی الرضا علیه السلام، حجت الاسلام حاج سید جعفر ماهرخسار، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به خانواده و دوست‌داران این مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت پیرغلام و ستایشگر عالیقدر بارگاه حضرات معصومین علیهم السلام، خاصه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، حجت الاسلام حاج سید جعفر ماهرخسار باعث اندوه محبین اهل بیت علیهم‌السلام شده است.

ایشان عمر با برکت خویش را در ستایش آستان آل الله گذراند و زوار حرم رضوی با نوای او، دل‌های خویش را صفا می‌دادند.

مصیبت وارده را به عموم محبان خاندان عصمت و طهارت، جامعه مداحان و خانواده‌ی معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسالت می‌نمایم.

محمد قمی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

گفتنی است حجت‌الاسلام سیدجعفر ماهرخسار مداح مشهور مشهد و حرم امام رضا(ع) پس از گذراندن یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت. این مداح اهل بیت(ع) ۵۰ سال سابقه مرثیه‌خوانی در حرم علی بن موسی الرضا(ع) و بیش از ۳۵ سال مداحی در مکه و مدینه را در کارنامه داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار