استاندار همدان تاکید کرد؛

نقش موثر خیرین در پیشگیری از اعتیاد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: خیرین در هر حوزه‌ای منشأ خیر و اثر هستند و برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز ورود مردم شریف و خیرین قطعاً مؤثر است.
کد خبر: ۶۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ - 17October 2023

نقش موثر خیرین در پیشگیری از اعتیادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مجمع عمومی خیرین یاریگران زندگی استان، اظهار داشت: همگی باید برای نجات جامعه تلاش کنیم و دولت مردمی هم تمام توان خود را برای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد به کار گرفته است.

وی با تاکید براینکه دانش آموزان باید از مقطع ابتدایی آگاه شوند و با آثار مخرب بلای خانمان‌سوز آشنایی پیدا کنند، افزود: دشمنان ایران اسلامی، نوجوانان و جوانان این سرزمین را هدف قرار داده‌اند که لازم است با همکاری آموزش و پرورش نمایشگاه‌هایی در مدارس برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان دایر شود.

استاندار همدان تصریح کرد: خیرین در هر حوزه‌ای منشأ خیر و اثر هستند و برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد نیز ورود مردم شریف و خیرین قطعاً مؤثر است.

وی متذکر شد: جمهوری‌اسلامی ایران در زمره‌ی کشورهایی است که هزینه‌ی زیادی برای مبارزه و مقابله با مواد مخدر پرداخت می‌کند و شاهد هستیم که نیروی مقتدر انتظامی همواره در مرزها، شهدای والامقامی در راه مبارزه با این بلای خانمان‌سوز تقدیم می‌کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها