جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

ساخت ۳۰ واحد مسکونی محرومین در شهرستان خنداب

سردار عسگری گفت:۳۰ واحد مسکونی محرومین در شهرستان خنداب ساخته می‌شود و در اختیار، نیازمندان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۲۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 18October 2023

ساخت ۳۰ واحد مسکونی محرومین/ توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان خنداب

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو استخر ذخیره آب کشاورزی با حجم‌های شش و هشت هزار متر مکعب با اعتبار چهار میلیارد ریال در روستای درمن بخش قره چای از توابع شهرستان خنداب امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین امسال ۳۰۰ متر اجرای طرح کانال آب تاکنون اجرا شده است که این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ساخت ۳۰ واحد محرومین در این شهرستان در حال ساخت است، گفت: در همین راستا ۲ هزار بسته کمک‌های مؤمنانه و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با کمک خیرین و بسیج ببن، ولی نعمتان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۳۰ واحد محرومین امسال در شهرستان خنداب ساخته و تحویل، ولی نعمتان جامعه می‌شود.

سردار عسگری گفت: سپاه در راستای رفع محرومیت زدایی اقدام به ساخت خانه‌های محروم می‌کند و در این راستا از ظرفیت بسیج سازندگی، سپاه و تمامی نهاد‌ها که در این امر خطیر تعامل و هم افزایی دارند تقدیر می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه موضوع توسعه به ویژه توسعه روستایی در اولویت است از این رو مأموریت سازندگی و محرومیت زدایی همچنان به عنوان محور اصلی فعالیت سپاه و بسیج مطرح است و بسیج سازندگی استان مرکزی در راستای محرومیت زدایی توانسته گام‌های مثبتی بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار