در تجمع اعضای جمعیت هلال احمر و کادر درمان در محکومیت جنایت رژیم صهیونسیتی؛

رییس جمعیت هلال احمر: درحال رایزنی برای ارسال اقلام غذایی، امدادی و دارویی به غزه هستیم

کولیوند گفت: امروز پزشکان، پرستاران، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان مرتبا با جمعیت هلال احمر در تماس هستند و برای کمک به مظلومان و مصدومان جبهه مقاومت، درخواست اعزام به غزه را دارند و ما نیز تمام تلاش خود را برای اعزام آن‌ها انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۶۲۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 18October 2023

رییس جمعیت هلال احمر: درحال رایزنی برای ارسال اقلام غذایی، امدادی و دارویی به غزه هستیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رییس جمعیت هلال احمر، امروز (چهارشنبه) در تجمع اعضای جمعیت هلال احمر و کادر درمان در محکومیت حمله مستقیم نظامیان رژیم صهیونسیتی به کادر درمان و امدادگران فلسطینی، که در میدان فلسطین برگزار شد، با بیان اینکه امروز تمام دنیا فهمیده‌اند که میبایست به نیرو‌های امدادی و درمان احترام گذاشت، اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی با توحش و به صورت جنون‌آمیز به نیرو‌ها و مراکز امدادی و درمانی حمله می‌کند.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امروز پزشکان، پرستاران، امدادگران، نجاتگران و داوطلبان مرتبا با جمعیت هلال احمر در تماس هستند و برای کمک به مظلومان و مصدومان جبهه مقاومت، درخواست اعزام به غزه را دارند و ما نیز تمام تلاش خود را برای اعزام آن‌ها انجام خواهیم داد و در‌ای راستا هم از طریق دریایی و هم از طریق هوایی در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم اقلام غذایی، امدادی و دارویی را برای آن‌ها ارسال کنیم.

«کولیوند»، محاصره، قطع آب و برق و حمله موشکی و بمباران‌های شدید مراکز حیاتی، درمانی و زیستی، از اهم نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونسیتی در نوار غزه دانست و گفت: آن‌ها آمبولانس‌ها را مورد اصابت گلوله مستقیم قرار داده و بیمارستان‌ها را محل امن اعلام می‌کنند؛ اما همان بیمارستان را مورد حمله و تهاجم قرار می‌دهند.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: ما به‌عنوان کادر درمان، امداد و نجات و به‌عنوان کادری که برای نجات جان مظلومان هستیم، اعلام می‌کنیم که شهادت هنر مردان خداست و این جماعت از شهادت نه تنها هراسی ندارند؛ بلکه همیشه به استقبال شهادت می‌روند.

کولیوند با بیان اینکه رئیس کمیته صلیب سرخ اعلام کرده است که هیچ‌چیزی نمی‌تواند تلفات هولناک غیرنظامیان مخصوصا مراکز درمانی را توجیه کند، تأکید کرد: این حرف‌ها برای ما کافی نیست و اقدام، مردانگی، غیرت لازم است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های هلال احمر و صلیب سرخ علی‌رغم خواسته رژیم صهیونسیتی غزه را ترک نکرده و شهید و مصدوم شدند، تصریح کرد: وزیر بهداشت غزه در میان جمعی از شهدا مصاحبه کرد و چه مظلومیتی بالاتر از این؟!

رئیس جمعیت هلال احمر، فرماندهی اقدامات جنایتکارانه صهیونیستی را برعهده آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: آن‌ها بویی از بشریت نبرده‌اند و به قوانینی که خود تدوین و ابلاغ می‌کنند، عمل نمی‌کنند.

کولیوند گفت: ما در هلال احمر یک لحظه برای امدادرسانی و کمک‌رسانی به نوار غزه لحظه‌ای دریغ نخواهیم کرد و مطمئن باشید که به برکت خون شهدا، همیشه و همه‌جا مقاومت پیروز است؛ چراکه این نوید الهی است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تماس تلفنی خود با مدیرکل کمیته صلیب سرخ، تصریح کرد: وقتی من با وی تماس گرفتم و از او خواستم که برای امدادرسانی به غزه اقدام کنیم، گفت که قلب ما شکسته شده است؛ این در حالی است که قلب همه ما شکسته شده است؛ اما ما باید در برابر این حملات وحشیانه اقدام کنیم و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: همه در سراسر دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی به پا خاسته‌اند و من از خیلی کشورها درخواست کرده‌ام که جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ آن‌ها در یک روز خاص، در مقابل اداره‌های خود، در حمایت از امدادگران، نجاتگران، پزشکان، پرستاران و نیروهای امدادی حمایت خود را اعلام کنند.

کولیوند خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با عزمی که محور مقاومت دارد، حول محور «فَاستَقِم كَما أُمِرتَ» پیروزی از آن محور مقاومت و مظلومان بوده و پیام تجمع امروز ما این است که ای ملت مظلوم غزه بدانید که تنها نیستید و جوانان جمعیت هلال احمر و کادر پزشکی و پرستاری جمهوری اسلامی ایران و همه اقشار مردمی در کشورمان، یک‌صدا فریاد «هیهات من‌الذله» سر می‌دهیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها