معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

شکست هیمنه رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نیست

حجت‌الاسلام عرب انصاری گفت: حمله دلاوران غزه به رژیم صهیونیستی هیمنه اسراییل را در هم شکست که قابل ترمیم و بازگشت نیست و نمی‌تواند آبروی از دست رفته این رژیم را احیا کند.
کد خبر: ۶۲۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 18October 2023

شکست هیمنه اسراییل قابل ترمیم نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک ، حجت‌الاسلام «محمدمهدی عرب انصاری» معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در تجمع خودجوش مردم اراک  در حمایت از غره و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار  داشت: حمله دلاورمردان غزه به اسراییل سبب شد این رژیم غاصب  دست به فجیع ترین جنایت ها بزند و در اقدامی بی سابقه بیمارستانی را  بمباران کند که  ۸۰۰ نفر همزمان به درجه بالای شهادت نائل آمدند.

وی تاکید کرد: با این اقدام هیمنه اسراییل  شکست که قابل ترمیم و بازگشت نیست نمی تواند آبروی لز دست رفته خود را اخبا کند و این رژیم غاصب دیگر هیچ امیدی به بازگشت  به قدرت و هیمنه سیاسی خود ندارد.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: یکی از نشانه های قدرت اسرائیل دیوار آهنین بود و معتقد بود این کشور را هیچ آسیبی تهدید نمی کند اما حمله موشک های غزه موجب شد  شهرکهای مختلف در اسراییل مورد هدف قرار گیرد.

حجت الاسلام عرب انصاری ادامه داد: چنانچه حمایت ها تداوم داشته باشد تا دورترین مناطق مسکونی اسراییل مورد هدف قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: اکنون فعالیت پنج نهاد امنیتی اسراییل متوقف شده و هیچ تسلطی برای  عادی جلوه دادن اوضاع وجود ندارد.  

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اکنون دستگاه‌های  مدیریتی و اجرایی اسراییل از هم پاشیده و جنگ را  کارآموزهای آمریکایی مدیریت می کنند.

حجت الاسلام عرب انصاری افزود: اکنون امریکا حامی نخست اسرائیل است و وارد جنگ شده و این در حالی است کشوری که باید برای صلح تلاش کند با تامین ادوات جنگی و کشتار خود فرماندهی جنگ را بر عهده گرفته است.

وی افزود:  به طور حتم جبهه مقاومت تبدیل به جبهه پایدار و قدرتمند می شود  و با نشستی که امروز وزیر امور خارجه کشور  با وزرای امور خارجه منطقه به میزبانی عربستان برگزار شده و علیه اسرائیل مذاکره می کنند بسیاری از کشورها به جبهه مقاومت می پیوندند.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جبهه مقاومت امروز موفق ترین روزهای خود را سپری می کند و اسرائیل نیز بر این امر واقف است از چند پخش  تهدید می شود و خواب آرام ندارد به همین سبب کاخ های قدرت خود را تغییر دادند و امنیت ندارند.

حجت الاسللم عرب انصاری افزود: جبهه مقاومت در مقابل اقدامات اکنون کوتاه آمده و چنانچه این حملات متوقف نشود ، کنترل نیروهای مقاومت از دست می رود و آن روز مرگ اسراییل است.

وی با بیان اینکه مسائل دیپلماتیک را در صحنه بیان می کنیم، گفت: کودک کشی اسرائیل نشان از ضعیف بودن  رژیم غاصب است هر چند که با این جنایتها مردم غزه یکصدا فریاد زدند همه می مانیم تا این رژیم ریشه کن شود.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: با  نشست امروز وزرای امور خارجه در عربستان ، عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای منطقه و عربی تحت الشعاع قرار گرفت و گرفتن تصمیمات واحد در این نشست،  نشان از قطع ارتباط با اسرائیل است.

حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه  از سازمان ملل می خواهیم از کودکان فلسطینی حمایت کنند، افزود: انتظار است بسیاری  از افرادی که سکوت اختیار کردند با جبهه مقاومت همراه شوند.

وی گفت:ما شرکت کننده در این اجتماع باشکوه برای سیاست مداران کشور خود پیام واحدی داریم که همه جناح های داخل کشور دور هم جمع شوند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند چرا که دشمن نمی تواند صدای مخالف را بشنود.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: افدام اخیر اسراییل بی در خصوص فرود بمب های  ۲۰ تنی بیمارستان غزه در طول تاریخ بی سابقه است و امید است تمام مردم دنیا دست در دست  و با حمایت از جبهه مقاومت، دولت رباخوار، ظالم و  و نژاد پرست اسرایی را از پای در بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار