وزیر کشور در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی:

اگر توان نظامی داشتید، در طوفان‌الاقصی شکست نمی‌خوردید/ تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران ادعایی بیش نیست

وحیدی گفت: اینکه رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی ایران را تهدید می‌کند، مضحک است، زیرا این رژیم بزرگ‌ترین شکست تاریخ خود را از گروه اندکی از مبارزان جبهه مقاومت که در غزه محصور بوده‌اند متحمل شده است.
کد خبر: ۶۲۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۹ - 21October 2023

اگر توان نظامی داشتید، در طوفان الاقصی شکست نمی‌خوردید«احمد وحیدی» وزیر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در واکنش به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اینکه مقامات رژیم صهیونیستی مطرح می‌کنند که مقامات ارشد نظامی ایران را ترور خواهند کرد، موضوع عجیبی نیست، زیرا ذات رژیم صهیونیستی ترور است و این رژیم موجودیت خود را بر ترور می‌بیند.

وحیدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هم همواره این موضوع را در مجامع بین‌المللی عنوان کرده است که صهیونیست‌ها تروریست هستند، این رژیم همواره تلاشش بر این بوده که رهبران مقاومت را ترور کند، شهدایی همچون «عبدالعزیز رنتیسی» و «فتحی شقاقی» نمونه‌ای از اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: بنابراین از اینکه مقامات رژیم صهیونیستی قصد خود را مبنی بر ترور فرماندهان ارشد نظامی ایران اعلام کنند، نباید تعجب کنیم، اما اینکه رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی چنین مباحثی را مطرح می‌کند، مضحک است، چرا که این رژیم بزرگ‌ترین شکست تاریخ خود را از گروه اندکی از مبارزان جبهه مقاومت که در غزه محصور بوده‌اند متحمل شده است.

این مقام نظامی سابق تصریح کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی قادر به کنترل نظامیان خود نیست و این مسئولیت به آمریکا واگذار شده است، بنابراین، طرح این ادعاها بلوف‌هایی است که بر همگان آشکار است.

وی با بیان اینکه مقامات رژیم صهیونیستی جزء منفورترین افراد در دنیا محسوب می‌شوند، گفت: نتانیاهو کسی است که همه انسان‌های کره زمین حتی خود صهیونیست‌ها از او نفرت دارند، اتفاقات اخیری که در حال رخ دادن است حاصل تندروی و جنایات روزمره‌ای است که دولت نتانیاهو مرتکب شده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار