مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه عنوان کرد؛

استان کرمانشاه در بخش سرود دانش آموزی رتبه سوم کشور را کسب کرد

«آزادی» گفت: در هفتمین جشنواره تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس (فانوس)، استان کرمانشاه در بخش سرود دانش آموزی رتبه سوم کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۶۲۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 21October 2023

استان کرمانشاه در بخش سرود  دانش آموزی رتبه سوم کشور را کسب کرد«آذر آزادی» مدیر هنری و سینمایی  اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس ادارات کل حفظ آثار کشور در ۲۶ مهر سال جاری به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد که در بخش سرود دانش آموزی خانم پرستو یاوری از استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره شد.

آزادی در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از هنرمندان و ارتقای سطح کمی و کیفی آثار هنری تولید شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت ادارات حفظ آثار استان‌ها است افزود: این جشنواره هر سال در بخش‌های مختلف هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، رادیویی، فیلم، موسیقی و سرود دفاع مقدس پذیرای آثار هنرمندان سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: امسال بخش ویژه دانش آموزی نیز به موضوعات جشنواره فانوس اضافه شده بود که با استقبال خوب دانش آموزان استان مواجه شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری از لحاظ کمی و کیفی شاهد رشد دو برابری آثار ارسالی هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره بودیم، خاطر نشان کرد: از مجموع ۸۸۱ اثر که هنرمندان به دبیرخانه اداره کل استان ارسال کردند  ۱۹ اثر  پس از داوری نهایی به دبیرخانه ملی جشنواره در استان آذربایجان شرقی ارسال شد.

وی در پایان یادآور شد از هنرمندان آثار برگزیده مرحله استانی و همچنین اثر منتخب کشوری در هفتمین جشنواره ملی فانوس در مراسم ویژه‏ای تقدیر خواهد شد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار