فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دانش آموزان معماران اصلی ساخت تمدن اسلامی هستند

سردار کریمی گفت: دانش آموزان معماران اصلی ساخت تمدن اسلامی هستند و به برکت فرهنگ انقلابی عزم و اراده بلند بین نوجوانان و جوانان مشهود است.
کد خبر: ۶۲۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 21October 2023

دانش آموزان معماران اصلی ساخت تمدن اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست صمیمی با اعضای مجمع علوی و فاطمی استان مرکزی اظهار داشت: نقش دانش‌آموزان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در دفاع از ولایت و پیروزی انقلاب اسلامی برحسته است.

وی تأکید کرد: اوج این نقش آفرینی حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود که قشر دانش آموزان فداکارانه از انقلاب و کشور و ولایت و نظام دفاع کردند که تقدیم هزاران شهید دانش‌آموز مدال افتخار این جامعه هدف است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان هسته اصلی پیشرفت و امیدآفرینی در جامعه هستند و هر مدرسه یک ایران آینده و عزت آفرین است و هر دانش‌آموز برای ساخت ایرانی قوی نقش کلیدی دارد.

سردار کریمی بسیج دانش‌آموزی را پرچم‌دار تربیت کننده دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اکنون بسیج دانش‌آموزی در کنار رسالت های خود باید در راستای پرورش قلب‌ها، استحکام بخشی به ایمان‌ها و تقویت امیدآفرینی، گام های موثرتری بردارد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ بسیج در کشور گفت: اکنون دشمنان بر نقش کلیدی دانش آموزان در کشور واقف هستند و باید اذعان داشت که قلب مرکزی میدان جنگ این قشر هستند که باید نسل آتی جامعه را زیر چتر حمایتی قرار داد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: به برکت فرهنگ انقلابی عزم، اراده و همت بلند در بین نوجوانان و جوانان به وضوح مشهود است و این روحیه باید تقویت و گسترش یاید چرا که معماران اصلی ساخت تمدن اسلامی دانش‌آموزان هستند و در این راستا نقش برجسته ای دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار