در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: دستاوردهای اطلاعاتی و امنیتی طوفان‌الاقصی/ هیچ یک از ملت‌های منطقه پذیرای حضور نظامی آمریکا نیستند

عمویی گفت: جبهه مقاومت تاکنون ضربه اساسی به رژیم صهیونیستی وارد کرده و عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی هم دستاوردهای اطلاعاتی و امنیتی بسیار بالایی داشت.
کد خبر: ۶۲۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۳ - 25October 2023
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی اوضاع را از کنترل خارج می‌کند/ هیچ یک از ملت‌های منطقه پذیرای حضور نظامی آمریکا نیست«ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات ادامه‌دار رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار داشت: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بسیار دردناک است و از این جهت هر انسان آزاده‌ای با مشاهده این جنایات منقلب می‌شود.
 
عمویی خاطرنشان کرد: بر همین اساس هم همه نگران هستند که ادامه این جنایات وضعیت عمومی و بین‌المللی را به سمتی سوق دهد که شرایط بی بازگشت حاصل شود، در واقع وقتی شرایط به سمتی رود که از کنترل خارج شود نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که افراد خویشتنداری کنند، قطعاً افراد آزاده‌ای برای مقابله با ظلم و جنایت رژیم اشغالگر قدس دست به عمل می‌زنند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که همه ما از توانمندی‌های مقاومت در فلسطین به خوبی آگاهی داریم، مقاومت تاکنون ضربه اساسی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است و عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی دستاوردهای اطلاعاتی و امنیتی بسیار بالایی داشت.
 
وی افزود: با همه این احوال همه جهانیان برای توقف کشتار یک مسئولیت پایدار دارند و امیدواریم که بتوانیم حقوق مردم فلسطین را با حداکثر توان حفظ کنیم.
 
عمویی درخصوص بازگشت نظامی ایالات متحده به منطقه خاورمیانه در پی تحولات اخیر گفت: نفس حضور ایالات متحده در منطقه خاورمیانه هیچگاه سازنده نبوده و تاکنون فقط برای منطقه ایجاد مشکل کرده است. آمریکایی‌ها همواره بهانه‌هایی را برای حضور خود آماده داشته‌اند. از بحران سوریه می‌توانیم به این بهانه اشاره‌ها کنیم تا تحولات در خلیج فارس که همگی مضحک هستند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نباید از این واقعیت غافل شویم که هیچ ملت و دولتی در منطقه پذیرای آمریکایی‌ها نخواهند بود، زیرا رژیم ایالات متحده با حضور خود در منطقه جنوب غرب آسیا بیشتر دغدغه تأمین منافع آمریکا را دارد، نه مردم منطقه.
 
وی افزود: مهم‌ترین منفعت برای آمریکا ظرفیت‌سازی برای فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی است که معمولا با شرایط رسانه‌ای نیازمندی برای دولت‌های منطقه ایجاد می‌کند تا منافع اقتصادی خود را تأمین کند.
 
انتهای پیام/371
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار