نامه رئیس دانشگاه گیلان به دبیرکل سازمان ملل پیرامون نسل‌کشی در فلسطین

«‌نجفی» طی نامه‌ای به همتایان خارجی و دبیرکل سازمان ملل حمایت دانشگاهیان از مردم غزه را اعلام و خواستار توقف نسل‌کشی در فلسطین و ارسال کمک‌های بشردوستانه شد.
کد خبر: ۶۲۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸ - 22October 2023

نامه رئیس دانشگاه گیلان به دبیرکل سازمان ملل پیرامون نسل‌کشی در فلسطینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «‌فرید نجفی» رئیس دانشگاه گیلان طی ارسال نامه‌هایی به دبیرکل سازمان ملل و روسای برخی دانشگاه‌های جهان، موضوع نقض حقوق بشر و حمله به غیر نظامیان را توسط رژیم صهیونیستی محکوم کرده و ضرورت تسریع در کمک بشردوستانه به مردم بی‌دفاع فلسطین را دبیر کل سازمان ملل و دیگر همتایان خود در میان گذاشت.

وی در بند نخست نامه خود به دبیر کل سازمان ملل و رؤسای دانشگاه ها، توقف فوری کشتار مردم بی‌دفاع غزه و پایان دادن به چرخه خشونت و محافظت از جان فلسطینیان را خواستار شده است.

گشایش سریع کریدورهای دریایی و زمینی جهت فراهم نمودن امکان تحویل بدون مانع کمک‌های پزشکی، مواد غذایی و سایر امکانات حیاتی به مردم غزه و همچنین رفع محاصره آب، برق و سوخت برای بازگرداندن وضعیت عادی زندگی روزمره برای شهروندان فلسطینی از دیگر مطالبات رئیس دانشگاه گیلان در نامه یاد شده به دبیرکل سازمان ملل و همتایان خارجی وی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها