مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

فضای مجازی بهترین بستر برای معرفی شهدا و رزمندگان روحانی است

سرهنگ خواست‌خدایی فضای مجازی را بهترین بستر برای معرفی شهدا و رزمندگان روحانی معرفی کرد و گفت: همچنین ساخت مستند از رزمندگان به‌ویژه جانبازان روحانی، می‌تواند از بهترین سوژه‌ها برای پخش از شبکه‌های ملی باشد.
کد خبر: ۶۲۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ - 24October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای هماهنگی و کمیته «روحانیت و دفاع مقدس» استان به همکاری‌های همه‌جانبه این اداره‌ کل در برگزاری برنامه‌های مربوط به حوزه روحانیت اشاره کرد و اظهار داشت: تدوین و چاپ کتاب شهدا و رزمندگان و علمای شاخص استان که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند از مهم‌ترین این برنامه‌ها بوده است.

وی فضای مجازی را بهترین بستر برای معرفی شهدا و رزمندگان روحانی معرفی کرد و افزود: همچنین ساخت مستند از رزمندگان به‌ویژه جانبازان روحانی، می‌تواند از بهترین سوژه‌ها برای پخش از شبکه‌های ملی باشد.

حجت‌الاسلام «عبدالرحیم عبودی» رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از برگزاری این یادواره‌ها با محوریت علمای شاخص هر شهرستان خبر داد و بیان داشت: این برنامه‌ها به همت ائمه جمعه با همکاری‌ دیگر نهادها و سازمان‌ها برگزار خواهد شد.

وی شهدای روحانی را نماد شجاعت و ایثارگری همراه با بصیرت علمی معرفی کرد و ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها