مخبر درباره جزئیات سفر به قرقیزستان تشریح کرد؛

غزه و فجایع آن محور گفت‌و‌گو‌های دو جانبه با اعضای شانگهای

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تشریح مواضع کشورمان پیرامون مسائل غزه در سخنرانی در اجلاس شانگهای، گفت: هم در سخنرانی عمومی و هم در دیدارهای دوجانبه موضوع غزه و فجایع آن را مطرح کردم و انتظاراتی نیز در قبال این موضوع تعیین شد.
کد خبر: ۶۲۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 27October 2023

غزه و فجایع آن محور گفت‌و‌گو‌های دو جانبه با اعضای شانگهایبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌ جمهوری در بدو ورود به تهران در تشریح جزئیات سفر به قرقیزستان، اظهار داشت: همه اعضا و مقامات شرکت کننده در اجلاس، از عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای خرسند بودند و در سخنان خود، این موضوع را عاملی برای تقویت جدی سازمان اعلام کردند.

مخبر با اشاره به تشریح مواضع کشورمان پیرامون مسائل غزه در سخنرانی در اجلاس شانگهای، گفت: هم در سخنرانی عمومی و هم در دیدارهای دوجانبه موضوع غزه و فجایع آن را مطرح کردم و انتظاراتی نیز در قبال این موضوع تعیین شد.

وی همچنین از طرح ۱۳ پیشنهاد در نشست نخست وزیران سازمان همکاری‌های شانگهای خبر داد و تصریح کرد: پیشنهادات ایران که بیشتر در حوزه همکاری‌های اقتصادی بود در قالب ۶ محور اصلی مطرح شد که عمدتاً مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار