در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: رژیم صهیونیستی بازیچه آمریکا در منطقه/ دولت‌های جهان باید علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش اجماع کنند

حجت‌الاسلام موحد گفت: کسانی که دایه‌دار حقوق بشر هستند، چگونه می‌توانند مشاهده کنند که حقوق بشر به تمام معنا در غزه لگدمال شود و هیچ واکنشی نداشته باشند. دنیا باید فریاد اعتراض خود را علیه حاکمیت استکبار و در رأس آن آمریکا سر دهد.
کد خبر: ۶۲۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۶ - 28October 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: مدعیان حقوق بشر چگونه در مقابل نسل‌کشی صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند؟/ دولت‌های دنیا باید علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش اجماع ایجاد کنندحجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد موحد» عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به معیارهای دوگانه کشورهای غربی در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: پرسش اصلی این است که در کدام بخش از تاریخ مراجع و دادگاه‌های بین‌المللی بی‌طرفانه و قانونمدانه نسبت به جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بالاخص در موضوع فلسطین ورود پیدا کرده‌اند؟

حجت‌الاسلام موحد خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه شاهد نبوده‌ایم که سازمان‌های بین‌المللی در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی به پشتوانه دولت‌های غربی موضع‌ای اتخاذ کرده باشند که بویی از انسانیت و حقوق بشر داشته باشد، این سازمان‌های بین‌الملل هر چیزی که به نفع غرب است را توجیه می‌کند و هر جایی که نیاز به محکوم کردن جنایات دولت‌های غربی و صهیونیست‌ها باشد را با بهانه‌های متعدد از سر خود باز می‌دارند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم هیچ حاکمیت و هیچ مجموعه‌ای وجود ندارد که فجایع غره را مشاهده کند و عکس‌العمل لازم را انجام ندهد، امروز بحث از دایره غزه گذشته است و بلکه انسانیت و حفظ زندگی انسان‌ها مطرح است.

وی افزود: کسانی که دایه‌دار حقوق بشر هستند، چگونه می‌توانند مشاهده کنند که حقوق بشر به تمام معنا در غزه لگد مال شود و هیچ واکنشی نداشته باشند. دنیا باید فریاد اعتراض خود را علیه حاکمیت استکبار و در رأس آن آمریکا سر دهد، این آمریکاست که از نسل‌کشی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کند. اسرائیل یک «نوچه» است که اهداف آمریکا در منطقه را پیش می‌برد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها