تداوم درگیری در مرز لبنان و اراضی اشغالی

منابع خبری از تبادل آتش میان مقاومت اسلامی لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
کد خبر: ۶۲۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 29October 2023

تداوم درگیری در مرز لبنان و اراضی اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، همزمان با اجرای عملیات طوفان الاقصی، درگیری‌های مرزی میان مقاومت اسلامی لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در شهرک مارون الراس واقع در جنوب لبنان را بمباران کرده است.

علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مزارع بسطره واقع در اطراف شهرک کفرشوبا و پیرامون روستای حلتا واقع در غرب کفرشوبا را گلوله‌باران کرد.

همچنین یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک مارون الراس حمله کرد و باعث آسیب‌دیدن یک خانه و آتش‌سوزی در زمین‌های اطراف آن شد. یک پهپاد صهیونیستی دیگر نیز خانه‌ای در شهرک عیتا الشعب واقع در بخش میانی جنوب لبنان را با موشک هدف قرار داد.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی به طور مداوم مناطق جنگلی حدفاصل علما الشعب و الناقوره در جنوب لبنان را با هدف سوزاندن اراضی دارای پوشش گیاهی مورد حمله قرار می‌دهد.

همچنین خبرنگار المنار گزارش داد: جنگل‌های شانوح و حلتا در جنوب کفرشوبا در نتیجه حمله از سوی اشغالگران با خمپاره‌های نورانی آتش گرفتند.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی موضع مسکاف عام را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند و بخشی از تجهیزات فنی و فناوری آن را ویران کردند.

رسانه‌های دشمن از شلیک خمپاره سنگین از لبنان به سوی موضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا خبر دادند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار