مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

توطئه جدید دشمن «فرماندهی بر مغز‌ها با عبور از مرزها» در فضای مجازی است

سرهنگ «خواست‌خدایی» با بیان اینکه توطئه‌ جدید دشمن «فرماندهی بر مغز‌ها با عبور از مرزها» در فضای مجازی است، گفت: در شرایط کنونی با توجه واقعی به علم و دانش و باور جوانان عزیزمان همانند دوران دفاع مقدس می‌توان از این توطئه د شمن سربلند بیرون آمد.
کد خبر: ۶۲۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 29October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج امروز (یکشنبه) به منظور افزایش همکاری‌های علمی و پژوهشی برگزار شد.

توطئه‌ جدید دشمن «فرماندهی بر مغز‌ها با عبور از مرزها» در فضای مجازی است

سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت، اظهار داشت: در این راستا سعی بر این است مقالات مداخل «شهدا، اشخاص و جغرافیا» و اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شود و به صورت دایرة المعارف دفاع مقدس به عنوان منبع و مرجع در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار گیرد.

خواست‌خدایی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت در دوران دفاع مقدس در اعزام رزمنده به جبهه‌های حق علیه باطل جزء استان‌های برتر بود و شهدای شاخص و نخبه‌ای را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، افزود: امروز کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم ثبت و ضبط آن رشادت‌ها و فداکاری‌ها برای معرفی به جوانان حاضر و انتقال به نسل‌های آینده است که با تدابیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی این موضوع چند سالی است که در دست اجرا بوده و پیشرفت‌های خوبی داشته است که امیدواریم در استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی و همکاری همه سازمان‌ها، ادارات، نهادها مراکز علمی و فرهنگی و یگان‌های نظامی و انتظامی، پیشکسوتان و فرماندهان عزیز دوران دفاع مقدس، شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه باشیم.

وی با تقدیر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر کاوه پیشقدم و معاونین و اساتید این دانشگاه، تأکید کرد: تجربه نشان داده وحدت، یکپارچگی و تعامل از مؤلفه‌های موفقیت است.

توطئه‌ جدید دشمن «فرماندهی بر مغز‌ها با عبور از مرزها» در فضای مجازی است

«کاوه پیشقدم» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، به بخشی از عملکرد دانشگاه در رابطه با برنامه‌هایی که در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برگزار می‌شود اشاره داشت و در ادامه با خرسندی و استقبال از اینگونه جلسات، آمادگی دانشگاه را در رابطه با اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه فی مابین اعلام کرد.

در پایان این نشست، با حضور سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و «محمدکاظم پیشقدم» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دانشگاه آزاد یاسوج منعقد شد.

چاپ کتاب، توانمندسازی دانشجویان و اساتید، استفاده از مقاله‌های علمی و پژوهشی در خصوص دفاع مقدس، دایرةالمعارف جنگ و ... از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار