رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان در استان است

حجت‌الاسلام خلیلی گفت: در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه حمایت از تولید، اقدامات قضایی در زمینه رفع موانع تولیدکنندگان و صنعتگران به طور مستمر در استان، در حال انجام است.
کد خبر: ۶۲۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ - 30October 2023

دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان در استان استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حمزه خلیلی» رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از استمرار اقدامات قضایی در حمایت از تولید و اشتغال خبر داد و طی سخنانی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه حمایت از تولید، اقدامات قضایی در زمینه رفع موانع تولیدکنندگان و صنعتگران به طور مستمر در استان، در حال انجام است.

وی افزود: در همین زمینه طی اقدامی، دستور توزیع فوری یک محموله خوراک دامی توسط دادستانی تربت جام پس از انجام آزمایشات لازم توسط اداره دامپزشکی شهرستان، صادر شد که این اقدام موجب شد از اتلاف خوراک دام به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جلوگیری به عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضویدر بخش دیگری از صحبت خود ضمن اشاره به اقدامات مهم قضایی در زمینه حفظ حقوق بیت المال در شهرستان فریمان گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال در زمینه اراضی ملی و منابع طبیعی، اقدامات مهمی در شش ماهه نخست سال جاری در شهرستان فریمان انجام گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در پایان صحبت خود تأکید کرد: رفع تصرف اراضی واقع در بستر رودخانه روستای باغ عباس به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و نیز قلع و قمع ۱۸ مورد دیوارکشی، قطعه‌بندی و پی‌کنی غیرمجاز به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در اراضی حریم شهرستان از جمله مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار