نائب رییس دارالشرع کلیمیان ایران:

انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم

راب یهودا گرامی گفت: ما امروز جمع شدیم از اتفاقاتی که توسط گروهی افراد که خود را یهودی می‌نامند، اعلام برائت کرده و انزجار خود را از صهیونیسم اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 30October 2023

انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «راب یهودا گرامی» نایب رییس دارالشرع کلیمیان ایران در تجمع کلیمیان تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه طی سخنانی اظهار داشت: ما امروز جمع شدیم از اتفاقاتی که توسط گروهی افراد که خود را یهودی می‌نامند، اعلام برائت کرده و انزجار خود را از صهیونیسم اعلام می‌کنیم.

یهودا گرامی با اشاره به تفاوت یهودیت با صهیونیسم افزود: این قضیه آنقدر ساده است که در بسیار مواقع تکرار مکررات است که یهودیت دینی است سه هزار و ۳۰۰ سال سابقه تاریخی دارد ولی صهیونیسم یک حزب سیاسی است که سابقه آن بیشتر از ۱۰۰ سال نمی‌شود و تفاوتی که بین این دو وجود دارد واضح و روشن است، اما ما وظیفه خود دانستیم که اعلام کنیم با فجایعی که توسط صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتد موافق نیستیم و این موضوع را به شدت محکوم می‌کنیم.

نایب رییس دارالشرع کلیمیان ایران اذعان کرد: تفاوت اساسی بین دین یهود و ایده صهیونیسم وجود دارد که ۴۰ سال قبل امام خمینی این موضوع را تاکید فرمودند که این دو هیچ ارتباطی با هم نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: امیدواریم صلح در سراسر دنیا برقرار شود و مردم در کنار هم در آرامش زندگی کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار