مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل:

تقویت انگیزه طلاب از اولویت‌های مدیران مدارس علمیه خواهران باشد

حجت‌الاسلام «خواسته» با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تقویت هرچه بیشتر انگیزه طلاب باید از اولویت‌های مدیران واحد‌های حوزوی خواهران باشد، گفت: باید علاوه بر اهمیت‌بخشی به بحث کمیت، توجه ویژه به کیفیت در اجرای برنامه‌های مختلف حوزه به‌خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغی داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 31October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «رسول خواسته» در نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان که عصر روز گذشته (دوشنبه) در مدرسه علمیه الزهرا (س) خلخال برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تقویت هرچه بیشتر انگیزه طلاب بایستی از اولویت‌های مدیران واحد‌های حوزوی خواهران باشد، اظهار داشت: بایستی علاوه بر اهمیت‌بخشی به بحث کمیت، توجه ویژه به کیفیت در اجرای برنامه‌های مختلف حوزه به‌خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغی داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌ها و تدابیر خوبی در مباحث فرهنگی و تبلیغی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور اندیشیده شده، از این‌رو به فضل الهی شاهد رویداد‌های خوبی در راستای تقویت این مقوله مهم و فاخر خواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، از سال تحصیلی آینده در مقطع سیکل نیز پذیرش طلبه خواهر در استان خواهیم داشت و همچنین مجوز ادامه تحصیل طلاب سطح سه در دو رشته فقه خانواده و تفسیر در مقطع سطح چهار را اخذ خواهیم کرد، بنابراین ایجاد ارتباط عاطفی با مبلغان و ترغیب آن‌ها برای ادامه تحصیل در مقطع سطح چهار جزو انتظارات ما از مدیران مدارس علمیه خواهران می‌باشد.

وی تصریح کرد: همچنان طبق سنوات گذشته، بر استعدادیابی مدیران از طلاب از بدو ورود به عرصه طلبگی تأکید داریم تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف، طلاب را تقویت کرده و نیاز‌های علمی حوزه را از این طریق تأمین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها