مدیرکل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برگزاری رویداد دانش‌بنیان «ساخت سریع مسکن پایدار» با کمک نخبگان ایثارگر

مهری گفت: هدف ما این است تا نخبگان را در فضای رویداد دانش‌بنیان «ساخت سریع مسکن پایدار» که پایه آن ساخت مسکن است، مشارکت دهیم، همان‌طور که وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین مسکن جامعه هدف است که البته وظیفه ساخت آن را ندارد، اما بحث تامین ابزار بر عهده ماست.
کد خبر: ۶۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 31October 2023

برگزاری رویداد دانش‌بنیان «ساخت سریع مسکن پایدار» با کمک نخبگان ایثارگربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عادل مهری» مدیرکل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای نشست خبری اولین رویداد دانش‌بنیان ساخت سریع مسکن پایدار که روز گذشته (دوشنبه) در سالن همایش‌های سازمان تجاری سازی جهاد دانشگاهی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت «محمدحسین فهمیده» اظهار داشت: امروز شاهد نسل‌کشی عوامل اسرائیل و آمریکا در فلسطین اشغالی هستیم، ادبیات شهید و شهادت در بین کشور‌های حوزه مقاومت کاملا مشخص است و ما امیدواریم به حق خون‌های پاکی که در غزه ریخته شد، بزودی نابودی اسرائیل را شاهد باشیم.

مدیرکل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما در این مرکز اعلام آمادگی کرده و افرادی را که در حوزه‌های استارتاپی و دانش بنیان فعالند، معرفی می‌کنیم، گفت: هدف ما این است تا نخبگان را در فضای این رویداد که پایه آن ساخت مسکن است، مشارکت دهیم، همان‌طور که وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین مسکن جامعه هدف است که البته وظیفه ساخت آن را ندارد، اما بحث تامین ابزار بر عهده ماست.

مهری با اشاره به اینکه موضوع برگزاری اولین رویداد دانش بنیان ساخت سریع مسکن پایدار، نمایش ظرفیت بسیار خوبی است که سازمان‌های خصوص و دولتی دارند، افزود: هر کدام از نهاد‌های شرکت کننده در این رویداد در این مسیر پای کار آمده اند تا مشکل جامعه ایثارگران حل شود.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی نیز با توجه به مدیریتی که دارد می‌تواند همراه ما باشد و مدیریت عالی بنیاد نیز همواره بر استفاده از ظرفیت‌های نخبگان جهت ارائه طرح‌های پیشنهادی تاکید دارد.

مدیرکل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما در مرکز دانش پژوهان بیش از ده هزار نفر ایثارگر در رده‌های نخبگی داریم که در مجموع موثران و رهبران اجتماعی محسوب می‌شوند.

مهری در پایان تاکید کرد: هر شرکتی که در طرح‌های خود از ایثارگران استفاده کند از معافیت‌های برخوردار خواهد بود و همچنین هر طرح و برنامه‌ای که ایثارگران در آن نقش داشته باشند مشمول حمایت‌های بنیاد می‌شود.

همچنین در این نشست که با حضور نمایندگانی از جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، بانک شهر، سازمان نظام مهندسی ساختمان، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و دیگر نهاد‌ها برگزار شده بود، هرکدام از نمایندگان به بیان نظرات خود پرداختند.

اولین رویداد دانش بنیان ساخت سریع مسکن پایدار از ۲۲ آبان سال جاری در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار