فرمانده سپاه شهرستان آوج تاکید کرد؛

ضرورت و اهمیت تعمیق بصیرت در نیرو‌های بسیجی

سرهنگ پاسدار ربیعی گفت: تعمیق بصیرت در نیرو‌های بسیجی بسیار مهم است واین امر نسبت به آموزش‌های رزمی نیز تقدم دارد و تنها در این صورت نظام اسلامی به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
کد خبر: ۶۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ - 31October 2023

ضرورت و اهمیت تعمیق بصیرت در نیرو‌های بسیجی /اصل و بنیان سپاه تقوا و معنویت است.

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین‌، سرهنگ پاسدار علی ربیعی فرمانده سپاه شهرستان آوج در دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاه شهرستان اظهار داشت: اقدامات مخلصانه شما به خصوص در سال گذشته بسیار قابل تقدیر است و زحماتی که شما در تامین امنیت جامعه و محله خود می‌کشید ستودنی است. 

سرهنگ ربیعی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: وجود سپاه برای انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است. 

فرمانده سپاه شهرستان آوج با بیان اینکه اصل و بنیان و شناسنامه سپاه، تقوا و معنویت است، گفت: در سپاه کار فرهنگی و روشنگری با جهاد و مبارزه به هم آمیخته شده است و اگر سپاه امروز موفق است به خاطر معنویت و خلوص نیرو‌های آن است. 

وی گفت: اگر معنویت وجود داشته باشد همانند مبارزان فلسطینی می‌شود با سنگ هم مبارزه کرد و پیروز شد؛ در واقع تجهیزات جنگی در اولویت دوم هستند و اولویت اول معنویت و اعتقاد است. 

این مسئول عنوان کرد: علت اصلی اینکه اکثر ائمه معصومین (ع) نتوانستند حکومت دینی و نظام دینی تشکیل دهند، نداشتن بصیرت سیاسی و عدم همراهی مردم بوده است بنابراین باید تاریخ درس و عبرتی برای ما باشد و با افزایش بصیرت دینی و سیاسی جامعه بتوانیم رفته رفته نظام اسلامی را تقویت کنیم چراکه تقویت نظام اسلامی و حاکمیت دینی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است. 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج خاطرنشان کرد: تعمیق بصیرت در نیرو‌های بسیجی بسیار مهم است و این امر نسبت به آموزش‌های رزمی نیز تقدم دارد و تنها در این صورت است که نظام اسلامی به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها