فرمانده انتظامي شهرستان نطنز:

محموله شوفاژ برقی قاچاق در نطنز توقیف شد

سرهنگ «کریمی» از کشف محموله شوفاژ برقی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.
کد خبر: ۶۲۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ - 31October 2023

محموله شوفاژ برقی قاچاق در نطنز توقیف شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «مهدی کریمی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: مأموران کلانتری طرقرود در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو‌ها پرداخته که در نتیجه این بازرسی ۳۳ عدد شوفاژ برقی خارجی که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله‌های قاچاق مشکوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده یرای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با خاطر نشان کردن ضربات و آثار سوء قاچاق کالا و ارز به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور، بر برخورد قاطع و همه جانبه پلیس با این پدیده شوم اقتصادی تأکید و از عموم مردم تقاضا کرد هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار