مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

پیگیری برای رفع مشکلات یادمان شهدای گمنام شهر سی‌سخت

سرهنگ «خواست‌خدایی» خواستار تشکیل جلسات هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهر سی‌سخت با محوریت فرمانداری شهرستان دنا و پیگیری برای رفع مشکلات این یادمان شد.
کد خبر: ۶۲۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ - 31October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست بررسی مشکلات یادمان شهدای گمنام سی‌سخت امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه ‌سی‌سخت، فرماندار شهرستان دنا، شهردار سی‌سخت، رئیس شورای شهر سی‌سخت، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دنا و جمعی دیگر از مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تقدیر از پیگیری‌های امام جمعه شهر سی‌سخت و اقدامات خوبی که در جهت ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در هفته دفاع مقدس با همکاری همه مسئولان شهرستان دنا و حضور مردم همیشه در صحنه در این شهرستان برگزار شد و با تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان دنا، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرمانداران شهرستان‌ها مسئولیت هیأت امنای یادمان‌های شهدای گمنام را بر عهده دارند، در اولین فرصت جلسه‌ای با حضور اعضاء هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهر سی‌سخت برگزار و تمهیدات لازم جهت رفع مشکلات این یادمان اندیشیده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یادمان شهدای خوش‌نام را نگینی ارزشمند و ستاره‌ای درخشان و میعادگاه عاشقان ولایت و شهادت و شناسنامه هر منطقه دانست و ابراز داشت: ان‌شاء‌الله با فعال شدن هیئت امنای یادمان شهدای سی‌سخت با محوریت فرماندار و همکاری و همدلی همه مسئولان و مردم فهیم و شهید‌پرور منطقه، شاهد فضایی در شأن و منزلت شهیدان والامقام که مهمانان ارزشمند ماهستند و مردم شریف‌مان باشیم.

خواست‌خدایی همچنین توجه به فرهنگ و تمدن ایرانی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هویت ملی یکی از مؤلفه‌های وحدت و انسجام ملی ما به حساب می‌آید و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام «سیدمصطفی واهبی‌زاده» امام جمعه شهر سی‌سخت نیز در این نشست با تشکر از حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همراهان وی در شهرستان دنا، گفت: یادمان شهدای گمنام باید مکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی باشد.

وی با اشاره به برخی مشکلات یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان دنا، خواستار همکاری ادارات و دستگاه‌های شهرستانی جهت رفع این مشکلات شد.

«پارسا شعبانی» فرماندار شهرستان دنا نیز در این نشست با بیان اینکه شهدای عزیز بهترین میراث‌های فرهنگی و سرمایه‌های ارزشمندی هستند که همیشه مدیون آنها هستیم، تأکید کرد: در اسرع وقت برای پیگیری مشکلات یادمان شهدای گمنام سی‌سخت اقدامات اولیه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار