فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه عنوان کرد؛

جمع آوری ۱۲ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در گلوگاه

سرهنگ «کلوانی» از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز خبر داد و گفت: ۱۲ معتاد متجاهر در این طرح جمع آوری و به مراکز درمانی معرفی شدند.
کد خبر: ۶۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ - 01November 2023

جمع آوری ۱۲ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در گلوگاهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمود کلوانی» فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها از وجود این افراد است، طرح امنیت محله محور پس از شناسایی مناطق جرم خیز، در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح پس از هماهنگی قضائی، مأموران پلیس موادمخدر شهرستان با همکاری مأموران کلانتری مرکزی و پاسگاه کلباد با تشکیل تیم‌های عملیاتی ۱۲ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر، کشف یک قبضه سلاح شکاری، توقیف ۵ دستگاه وسیله نقلیه، دستگیری ۱۰ مجلوب متواری را ازدیگر اقدامات انجام شده در اجرای این طرح برشمرد و گفت: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی شهروندان است.

وی با تاکید بر احساس مسئولیت آحاد جامعه برای پیشگیری از شیوع مواد مخدر و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار