خروش دانش آموزان لامردی به مناسبت ۱۳ آبان

دانش‌آموزان به همراه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان لامرد هم‌صدا با دیگر هموطنانمان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، علاوه بر سر دادن فریاد مظلومیت فلسطین، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر دادند.
کد خبر: ۶۲۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ - 04November 2023

خروش دانش آموزان لامردی به مناسبت  ۱۳ آبانماهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرستان لامرد، راهپیمایی دانش‌آموزان و دانشجویان لامردی به مناسبت 13 آبان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در شهر لامرد و بخش‌های تابعه این شهرستان برگزار شد.

دانش‌آموزان و دانشجویان لامردی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین، غزه و جبهه مقاومت اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین با آرمان‌های امام راحل و خون پاک شهیدان تجدید پیمان بستند و شعارهای حمایت از رهبری حمایت از امام است و ... را سر دادند.

حجت‌الاسلام «محمدجواد آزاد» امام جمعه در این مراسم اظهار داشت: ایران اسلامی اقتدار پیدا کرده است و این اقتدار را خانواده‌های معظم شهدا ایجاد کرده‌اند که باید قدردان خون پاک شهیدان بود.

وی گفت: ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی با هم متحد هستند و ابرقدرت‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

در این مراسم باشکوه مسئولان لامرد حضور پیدا کردند و در پایان راهپیمایی قعطنامه راهپیمایی ۱۳ آبمان توسط یکی از دانش آموزان لامردی قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار