در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای شهر تهران: شکست رژیم صهیونیستی در میدان جنگ و تبلیغات جهانی/ برخی از کشور‌های عربی امروز همراه رژیم صهیونیستی هستند

چمران گفت: امروز برخی از کشور‌های منطقه فراموش کردند در چه جایگاهی هستند و نه‌ تنها روابط خود با رژیم صهبونیستی را قطع نکردند بلکه تلاش می‌کنند تا مردم غزه را کوچ دهند و این واقعا شرم‌آور است و باید به خود بیایند.
کد خبر: ۶۲۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 07November 2023

رئیس شورای شهر تهران: شکست رژیم صهیونیستی در میدان جنگ و تبلیغات جهانی/ برخی از کشور‌های عربی امروز همراه رژیم صهیونیستی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و نودمین جلسه شورا با گرامی‌داشت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه اظهار داست: حملات رژیم صهیونیستی با بهره‌گیری از بمب‌های یک تنی و بیشتر که روزانه بر سر مردم غزه ریخته می‌شود نشان می‌دهد که کشور‌های غربی هیچگاه از علم در راستای صلح استفاده نکردند و پیشرفت‌های علمی آن‌ها به ساخت بمب‌های چند تنی رسیده است.

چمران ضمن تقدیر از دانشمندان کشورمان گفت: از دانشمندان کشورمان خواهانم در راستای توسعه صلح و بازداندگی از جنگ تلاش کنند و به نتیجه مطلوب برسند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه امروز اسرائیل انسان‌کشی، انسان‌کشی‌ها و ظلم به انسان‌ها را در پیش گرفته است، افزود: رژیم صهیونیستی غده‌ای سرطانی که کشور‌های غربی به ویژه آمریکا در منطقه جای دادند تا وحدت میان کشور‌های اسلامی را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی جلوی چشم همگان بدون شرم و حیا اقدام به نسل‌کشی و کودک کشی می‌کند، خاطرنشان کرد: سران این رژیم کودک‌کش امروز حرف از بهره‌گیری از بمب‌های هسته‌ای می‌زنند.

چمران با اشاره به حمایت آمریکا و کشور‌های غربی از نسل‌کشی در غزه اظهار داشت: آمریکا همان اسرائیل است و در این‌ جنایات شریک هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اسرائیل در جبهه جنگ و جایگاه تبلیعاتی جهانی شکست خورده است، افزود: بیداری و آگاهی ملت‌ها سبب شده اسرائیل به نیت‌های پلید خود دست پیدا نکند.

وی با اشاره به سران کشور‌های اسلامی به ویژه کشور‌های عرب خاطرنشان کرد: امروز برخی از کشور‌های منطقه فراموش کردند در چه جایگاهی هستند و نه‌ تنها روابط خود با رژیم صهبونیستی را قطع نکردند بلکه تلاش می‌کنند تا مردم غزه را کوچ دهند و این واقعا شرم آور است و باید به خود بیایند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به سران کشور‌های عربی گفت: پیشرفت به ساختمان‌های بلند نبست بلکه موقعیت خود را در دنیای کنونی درک کنید.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار