مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زرندیه:

تحقق ایران قوی در گرو خودباوری و کار جهادی در تمام حوزه‌ها است

حجت‌الاسلام منصوری گفت: تحقق ایران قوی در گرو خودباوری و کار جهادی در تمام حوزه هااست که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ - 07November 2023

تحقق ایران قوی در گرو خودباوری و کار جهادی در تمام حوزه‌ها است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام حسین منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه زرندیه در جمع طلاب حوزه علمیه کوثر در نشست روشنگری و بصیرتی اظهار داشت: برخی در تلاشند موضوع دشمنی ایالات متحده آمریکا و نظام سلطه را به برخی پدیده های سیاسی مانند تسخیر سفارت آمریکا یا به برخی موضوعات جدید مانند مذاکرات هسته‌ای مربوط بدانند و بررسی های تاریخی گواه این است که نهضت امام (ره) از آغاز با دشمنی و خصومت همراه بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه این ایام را فرصت مغتنمی برای شناخت ماهیت استکبار جهانی دانست و افزود: استکبار امروز با تغییر در هندسه قدرت جهانی روزهای ضعف خود را می‌گذراند و با قدرت یابی ائتلاف آسیایی و جبهه مقاومت، هژمونی خود را از دست داده است.

حجت الاسلام حسین منصوری با تأکید بر اهمیت شناخت ماهیت استکباری غرب و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برای نسل جوان، یادآور شد: امروز با قدرت می توان ادعا کرد که تنها جبهه‌ای که در مقابل استکبار آمریکا و صهیونیسم ایستاده جبهه انقلاب و مقاومت است و باید اندیشه جوانان را با تبیین واقعیت ها روشن کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه زرندیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون دشمنی های استکبار و آمریکا خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار زمانی به پایان می رسد که ما شاهد یک ایران قوی در همه حوزه‌ها باشیم و خودباوری و حرکت جهادی در تمامی این زمینه ها یکی از ملزومات اصلی تحقق ایران قوی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها