پدر شهید عمر ملازهی:

آمریکا پشت داعش است اما ظلم پایدار نمی‌ماند

عمر ملازهی یکی از شهدای اهل سنت و رزمنده گروه مقتدر «نبویون» بود. او به تازگی در جریان نبرد با داعش در سوریه بشهادت رسیده است.
کد خبر: ۶۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ - 19December 2015

آمریکا پشت داعش است اما ظلم پایدار نمی‌ماند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سه هفته قبل بود که پیکر دو شهید اهل سنت مدافع اسلام ناب محمدی(ص) در شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان تشییع شد. این شهدا اولین نفرات از جمع رزمندگان اهل سنت بودند که در سوریه به شهادت رسیدند. عمر ملازهی یکی از شهدای گروه مقتدر «نبویون» بود. نبویون از رزمندگان اهل سنت تشکیل شده که برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) عازم سوریه شدهاند. حالا چهار فرزند عمر یتیم شدهاند و سه هفته است که روی پدر را ندیدهاند.

پدر شهید عمر ملازهی میگوید: تشکر میکنم از شیعیانی که برادرانه پیام تسلیتشان را به ما رساندند. عمر با میل و انتخاب خودش برای جنگ با داعش نام نویسی کرد. داعش گروه تکفیری است که همه مسلمانان و علما، از آن بیزارند و اقداماتش را محکوم میکنند. من هم فعالیتهای داعش را محکوم میکنم.

وی افزود: عمر همه فن حریف بود. کارهای زیادی را بلد بود. در مکانیکی، برق کشی و لوله کشی خبره بود و کلا تخصص خوبی در انجام کارهای ساختمانی داشت. شهید به همین فعالیتها مشغول بود و ازا ین طریق امرار معاش میکرد. دانشگاه نیکشهر را عمر برق کشی کرده است.

ملازهی ادامه داد: شهدای اهل سنتِ مدافع اسلام ناب محمدی مظلومند و شایعات زیادی برای آنها درست میشود. عمر همینجا در شهر خودش کاسبی و درآمد خوبی داشت. او احساس کرد که خون برادران مسلمانش در سوریه پایمال شده است و برای همین مهیای جنگ با داعش شد. او رفت تا از حق مظلمان دفاع کند.

پدر شهید گفت: شب قبل از شهادتش تماس گرفت و با او صحبت کردم. عمر اعتقادات قویای داشت. فرائض و  واجبات را انجام میداد و با علما رفتوآمد داشت. خانواده شهید، خانواده اهل علم و از علما هستند. همسر عمر مدرس مدارس دینی است.

وی تاکید کرد: امروز رسانهها از نمایش ظلمهای داعش پر شده است. داعش مظلوم کشی میکند. بچههای کوچک را میکشد و مسلمانکشی میکند.  آمریکا پشت داعش است اما ظلم پایدار نمیماند. غیرت مسلمانی عمر اجازه نمیداد که در خانه بنشیند و قتل عام مسلمانان را نگاه کند.

ملازهی در پایان گفت: راضی هستم به رضای خدا. شهادت دست خداوند است. خداوند از نیتهای انسانها آگاه است. خوشحالم که حالا من هم پدر شهید هستم. مسلمانها با هم برادرند. شیعه و سنی برادرند و هر دو مورد ظلم داعش هستند. کسی که نظری خلاف این داشته باشد، باعث تفرقه میشود. من به فرزندم عمر تبریک میگویم که مردانه جنگیده و بشهادت رسیده است. جوانان نیکشهر را به جهاد تشویق میکنم تا بروند در سوریه بجنگند و از خون مسلمانان دفاع کنند.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار