تل آویو از آمریکا پهپاد «سوئیچ بلید-۶۰۰» تقاضا کرده است

رسانه‌ها روز چهارشنبه گزارش کردند که رژیم صهیونیستی درخواستی به ایالات متحده ارائه کرده و ۲۰۰ پهپاد تهاجمی «سوئیچ بلید-۶۰۰» برای شکار خودرو‌های زرهی تقاضا کرده است.
کد خبر: ۶۲۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 08November 2023

تل آویو از آمریکا پهپاد «سوئیچ بلید-۶۰۰» تقاضا کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌ها روز چهارشنبه گزارش کردند که رژیم صهیونیستی اخیراً درخواستی را به ایالات متحده ارائه کرده و ۲۰۰ پهپاد تهاجمی «سوئیچ بلید -۶۰۰» را تقاضا کرده است.

به گزارش وبگاه «دیفنس اسکوپ» برخی مقامات پنتاگون که مایل به افشای هویت خود نبودند تایید کردند که این پهپاد‌ها با فناوری پیشرفته از جمله تسلیحاتی است که سران تل آویو از همتایان آمریکایی خود درخواست کرده‌اند و این درخواست اینک در حال بررسی است.

پهپاد‌های سوئیچ بلید-۶۰۰ برای از بین بردن خودرو‌های زرهی و سایراهداف طراحی شده است. این پهپاد مجهز به حس‌گر‌های وضوح و قدرت بالای ردیابی است.

اخیرا گروهی از معترضان حامی حقوق فلسطینیان در جنگ غزه در جریان بارگیری محموله تسلیحاتی یک کشتی آمریکایی جهت ارسال تسلیحات نظامی به اراضی اشغالی در بندر تاکومای آمریکا واقع در «واشنگتن» تجمع کرده و برای جلوگیری از این اقدام وارد عمل شده و شعار‌های اعتراضی سردادند.

پیشتر نیز تجمع دیگری از سوی همین گروه از معترضان حامی حقوق مردم فلسطین در بندر اوکلند کالیفرنیا اتفاق افتاد و اکنون با تشدید و ادامه درگیری‌های میان رژیم صهیونیستی و حماس، اعتراضات علیه کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کرده است.

دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی است. دولت آمریکا به ویژه از زمان جنگ رژیم صهیونیستی با حماس کمک‌های نظامی و اطلاعاتی را به تل آویو افزایش داده است.

«اسکات بریر»، رئیس آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا گفت که ایالات متحده در حال کمک اطلاعاتی به (رژیم) اسرائیل برای شناسایی تهدید‌های بیرونی از کشور‌های اطراف است. بریر گفت آمریکا این کمک اطلاعاتی را در شرایطی که اسرائیل تمرکزش را روی حماس معطوف کرده به اسرائیل ارائه می‌دهد. او گفت: «اسرائیلی‌ها اینک واقعا به دنبال نابود کردن حماس هستند.»

پایان پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار