ریختن همزمان بمب و اعلامیه روی سر مردم غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز به ریختن بمب روی نوار غزه به‌ویژه شهر غزه ادامه می‌دهد که بر اثر آن شماری دیگری از شهروندان فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۶۲۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 09November 2023

ریختن همزمان بمب و اعلامیه روی سر مردم غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه المیادین، بمباران مناطق شمال غرب شهر غزه همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی امروز خیابان بیستم در اردوگاه «النصیرات» را در غزه هدف قرار داد.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از ریختن همزمان بمب و اعلامیه روی سر مردم غزه خبر دادند. این منابع از شهادت ۱۰ نفر در جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به ۱۲۰ مرکز بهداشتی - درمانی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم‌اکنون درحال ریختن بمب روی سر مردم در شهر غزه است. اشغالگران همزمان با آن، با ریختن اعلامیه از مردم می‌خواهند که خانه‌های خود را ترک کرده و به جنوب نوار غزه بروند.

در همین حال، شبکه الجزیره در خبری فوری اعلام کرد که دستکم ۱۰ نفر در بمباران یک خانه مسکونی در اردوگاه جبالیا به شهادت رسیده و شماری زخمی شده اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه نیز امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ۱۲۰ موسسه پزشکی و بهداشتی را هدف قرار داده که موجب شده است تا خدمات رسانی در ۴۰ مرکز پزشکی و ۱۸ بیمارستان متوقف شود.

همچنین ۶۰ مدرسه با توجه به بمباران شدن دیگر قادر به خدمت‌رسانی و پناه دادن به آوارگان نیست.

از سوی دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ورودی بیمارستان کودکان «النصر» در غرب غزه را بمباران کردند. یک فلسطینی هم در بمباران «دیرالبلح» درغزه شهید شد.

همزمان سخنگوی صلیب سرخ جهانی هم اعلام کرد: جای امنی در غزه وجود ندارد. باید اجازه امدادرسانی انسانی از طریق گذرگاه رفح داده شود.

آنروا: باید آتش‌بس فوری برقرار شود

آژانس «آنروا» سازمان ملل ویژه امدادرسانی به پناهندگان فلسطینی هم اعلام کرد: کمک‌های رسیده از رفح به غزه بسیار ناچیز است. باید آتش‌بس فوری در غزه حاکم شود تا فاجعه رخ ندهد. ۷۰۰ هزار نفر هم‌اکنون در ۱۵۰ ساختمان آنروا در مناطق مختلف غزه به سر می‌برند.

این سازمان افزود: وزیر خارجه آمریکا باید سریعاً خواستار آتش‌بس شود. محاصره غزه باید تمام شود و اجازه امدادرسانی داده شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار