در همایش سراسری سازمان‌های ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه؛

کسب رتبه برتر کشوری ادارات کل اوقاف و ثبت اسناد و املاک استان قزوین در تثبیت مالکیت موقوفات

در همایش سراسری سازمان‌های ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه، ادارات کل اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد و املاک استان قزوین در تثبیت مالکیت موقوفات موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
کد خبر: ۶۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ - 09November 2023

کسب رتبه برتر کشوری ادارات کل اوقاف و ثبت اسناد و املاک استان قزوین در تثبیت مالکیت موقوفات

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، همایش سراسری سازمان‌های ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و حسن تقی پور رییس اداره اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین در مشهد مقدس برگزار شد.  

اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین طی فعالیت جهادی با اخذ سند مالکیت رقبات موقوفات استان و از لحاظ مساحت تثبیت مالکیت موقوفات رتبه برتر کشور را کسب کرد و با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تجلیل به‌عمل آمد. 

همچنین در این مراسم از حسن غلامحسینی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین در راستای تلاش برای تثبیت مالکیت موقوفات قزوین تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار