جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

«طوفان‌الاقصی» بافت‌های رژیم صهیونیستی را به باد داد

حجت الاسلام «طیبی فر» گفت: طوفان الاقصی جوابی به جنایات رژیم صهیونیستی است که بافت‌های رژیم جعلی اسرائیل را به باد داده است.
کد خبر: ۶۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 11November 2023

«طوفان الاقصی» بافت‌های رژیم صهیونیستی را به باد دادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا که در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به تحولات فلسطین و غزه، اظهار داشت: حذف مسجدالاقصی و آوردن دو میلیون جمعیت به این منطقه از برنامه‌های رژیم اشغالگر بود که جوانان فلسطینی با تیزهوشی و آمادگی رزمی موجب فرو ریختن شاکله‌های آن شدند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه ارتش و سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی بودند توانمند‌ترین سازمان اطلاعاتی دنیا را در اختیار دارند و به پای آن جنایت کردند، افزود: طوفان‌الاقصی جوابی به جنایات آن‌ها است که بافت‌های رژیم جعلی اسرائیل را به باد داده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به وحشی‌گری رژیم کودکش اسرائیل هم اشاره کرد و ادامه داد: درنده خویی و کشتن آدم‌ها تنها ساختار و ذات رژیم صهیونیسم و امریکا است که هرگز گفتمان تاثیری در آینده آن‌ها ندارند و فقط با زبان زور و قدرت و مقاومت می‌توان بر آن‌ها پیروز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ثبات فکر و ثبات اندیشه وظیفه اصلی نمایندگان ولی فقیه سپاه است که نیرو‌ها و رزمندگان در مقابل دشمنان بایستند و همیشه حاضر به دفاع از کشور و مرز‌های آن باشند.

ححت الاسلام طیبی فر ضمن تاکید بر وظایف نمایندگان ولی فقیه در سپاه، از این روحانیون به عنوان کمک فرماندهان جهت رسیدن به اهداف نظامی، محرومیت زدایی و دستگیری از مردم در تمام زمینه‌ها یاد کرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین «رعایتی» تکریم و حجت‌الاسلام والمسلمین «بهرامی» بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار