در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)؛

سرلشکر موسوی: رژیم صهیونیستی نبرد را به مردم فلسطین باخته است/ خوی وحشیگری استکبار جهانی برای جهانیان ثابت شد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هر انسانی باید موضع خود را نسبت به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی مشخص کند، گفت: رژیم صهیونیستی نبرد را باخته و شتابان در مسیر زوال و نابودی قدم برمی‌دارد.
کد خبر: ۶۲۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 11November 2023

فرمانده کل ارتش: رژیم صهیونیستی نبرد را به مردم فلسطین باخته است/ هر انسانی باید موضع خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مشخص کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) طوفان‌الاقصی را بی‌سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین اتفاق تاریخ مردم فلسطین خواند و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هرچه بیمارستان‌ها، مدارس، خانه‌های مردم را بمباران کند، نمی‌تواند خسارات عملیات طوفان‌الاقصی را جبران کند.

سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: طوفان‌الاقصی نقطه عطف و جهش راهبردی مبارزات آزادی‌بخش فلسطین و اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. آمریکا و اسرائیل سال‌ها به دنبال عادی‌سازی مسئله فلسطین بودند؛ بعضی از کشور‌ها نیز همین نیت را داشتند، ولی طوفان‌الاقصی تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دنیا ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و آمریکا را به خوبی درک کرده، خاطرنشان کرد: خوی وحشیگری استکبار جهانی برای تمام مردم دنیا ثابت شده است.

وی با بیان اینکه تمامی فرماندهان و استادان وظیفه دارند تا رویداد‌های غزه و جنایات استکبار جهانی را برای دانشجویان بازگو کنند، افزود: همه مسئولان باید با اهتمام جدی، قضایای غزه و جنایات دنیای استکبار را برای دانشجویان و کارکنان وظیفه بازگو و تجزیه و تحلیل کنند تا آن‌ها بدانند کسانی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند، امروز مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را به خاک و خون می‌کشند.

سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه هر انسانی باید موضع خود را نسبت به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی مشخص کند، تصریح کرد: تمام انسان‌های حق‌طلب باید اعلام کنند در کدام سمت ایستاده‌اند؛ طرف حق یا همان مردم مظلوم غزه و یا طرف باطل و دنیای استکبار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی. اگرچه خیل عظیمی از مردم حق‌طلب دنیا با حمایت از غزه، دنیای استکبار را محکوم کرده و طرفدار حق هستند.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نبرد را باخته و شتابان در مسیر زوال و نابودی قدم برمی‌دارد، یادآور شد: امروز با صدای بلند و رسا اعلام می‌کنیم که ما در سمت دفاع از مردم فلسطین و در مقابل آمریکای جنایتکار ایستاده‌ایم و ایستادگی مردم غزه، برندگی شمشیر مظلوم را به همه نشان داده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار