در آیین «مهر ولایت»؛

سرلشکر موسوی: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد/ نسل‌‌کشی در غزه ماهیت واقعی آمریکا را نشان داد

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه اقدامات وحشیانه‌ای که این روز‌ها در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد، گفت: این جنایات و اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی در غزه، یک بار دیگر ماهیت واقعی آمریکا و ادعا‌های حقوق بشری شیطان بزرگ را نشان داد.
کد خبر: ۶۲۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ - 09November 2023

سرلشکر موسوی: حملات رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد/نسل کشی وحشیانه در غزه ماهیت واقعی آمریکا و ادعا‌های حقوق بشری شیطان بزرگ را نشان دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح ۷۴۴ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش با عنوان مهر ولایت در سقز، بانه و چند شهر دیگر کشور، با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، اظهار داشت: ۱۵ مهر و عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در مبارزات آزادی‌بخش فلسطین بود که اضمحلال رژیم نحس و کودک‌کش صهیونستی را سرعت بخشید.

سرلشکر موسوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی در ۱۵ مهر قابل ترمیم نیست، افزود: این اقدامات وحشیانه‌ای که این روز‌ها در نوار غزه انجام می‌شود، کوچک‌ترین ارزش نظامی ندارد؛ بمباران هوایی بر روی مردم بی‌دفاع، بی‌پناه و بی‌سلاح در خانه، مدرسه، اماکن عمومی، بیمارستان و... به اندازه یک ثانیه‌ای که آن مردان بزرگ موانع اطلاعاتی و عملیاتی این رژیم منحوس را درهم کوبیدند و عبور کردند، نیست و آن شکست را نمی‌تواند ترمیم و جبران کند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: این جنایات و اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی در غزه، یک بار دیگر ماهیت واقعی آمریکا و ادعا‌های حقوق بشری شیطان بزرگ را نشان داد و مجدداً مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام و حتی دنیا مطرح کرد.

وی با تأکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، مقاومت جانانه این روز‌های مردم غزه و حمایت‌های آزادی‌خواهان جهان، قدرت خداوند و برندگی شمشیر مظلومیت مقتدر را یکبار دیگر نشان داد، تصریح کرد: نابودی کامل رژیم صهونیستی زودتر اتفاق خواهد افتاد و این خانه عنکبوت فرو خواهد ریخت و ما هم به این مسئله امیدوار هستیم.

سرلشکر موسوی در ادامه، ضمن تشریح اقدامات ارتش در احداث منازل مسکونی و سازمانی برای کارکنان ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش در امر ساخت مسکن ویژه همکاران پیشرو بوده و امیدواریم در یک برنامه پنج ساله بتوانیم مشکلات مسکن کارکنان را برطرف کنیم.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: در قالب این طرح، حل مشکل مسکن همرزمان عزیز با سنوات ۲۵ سال و بالاتر در اولویت قرار دارد و نیز برنامه‌ریزی شده تا با ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن شخصی دغدغه مسکن کارکنان ارتش برطرف شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار