جانشین فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۷۴۵ کیلو مواد مخدر در کوه‌چنار

سرتیپ ملک‌زاده از کشف ۷۴۵ کیلو مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان کوه‌چنار خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 11November 2023

کشف ۷۴۵ کیلو مواد مخدر در کوه‌چناربه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم «یوسف ملک‌زاده» امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، با همکاری کارکنان انتظامی کوه‌چنار از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند اظهارداشت: مأموران انتظامی در محور مواصلاتی شیراز ـ کوه‌چنار اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی کامیون مذکور را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن کامیون ۶۹۵ کیلو تریاک و ۵۰ کیلوگرم هروئین کشف شد، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی با بیان اینکه به اینکه اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و مقابله با قاچاقچیان از ماموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار