مدیر مدرسه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران:

اتحاد و وحدت ریشه ظلم و ستم اسرائیل غاصب را می‌خشکاند

حجت‌الاسلام «حسینی» با اشاره به اینکه با اتحاد و وحدت می‌توان ریشه ظلم و ستم اسرائیل غاصب را خشکاند، گفت: همه مسلمانان و انسان‌های آزاده در قبال وضعیت کنونی مردم فلسطین مسئول هستند.
کد خبر: ۶۲۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 12November 2023

اتحاد و وحدت ریشه ظلم و ستم اسرائیل غاصب را می‌خشکاندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید جلال حسینی» مدیر مدرسه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران امروز (یک‌شنبه) به جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی غاصب علیه ملت بی‌دفاع و مظلوم غزه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مردم غزه در بدترین شرایط ممکن قرار گرفته‌اند و متأسفانه شاهد سکوت سران اسلامی در قبال این همه ظلم و جنایت صهیونیست‌ها هستیم.

وی افزود: این روزها شاهد جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌های غاصب علیه ملت بی‌دفاع و مظلوم غزه هستیم و رژیم منحوس اسرائیل در عمل نشان داده که به دنبال از بین بردن ملت فلسطین و در فاز بعدی تهاجم علیه جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز باید در مقابل این رژیم کودک کش منفعل نباشیم و احساس مسئولیت داشته باشیم، گفت: مردم فلسطین و نیروهای مقاومت همواره در برابر زورگویی‌های رژیم غاصب ایستادگی کرده‌اند و امروز این نبرد و تقابل وارد فاز جدیدی شده است.

مدیر مدرسه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه با اتحاد و وحدت می‌توان ریشه ظلم و ستم اسرائیل غاصب را خشکاند، یادآور شد: همه مسلمانان و حتی انسان‌های آزاده در قبال وضعیت کنونی مردم فلسطین و غزه مسئول هستند و هیچ کسی نمی‌تواند در این موضوع بی‌تفاوت و بی‌اعتنا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار