استاندار مرکزی:

تمامی مدیران کار شبانه روزی را سرلوحه خود قرار دهند

مخلص‌الائمه گفت: تمامی مدیران کار شبانه روزی را سرلوحه خود قرار دهند و در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.
کد خبر: ۶۳۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 16November 2023

تمامی مدیران کار شبانه روزی را سرلوحه خود قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در نشست با روسای شوراهای اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی کارهای و پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری داشته و با عقب‌ماندگی در برخی پروژه‌ها مواجه بود که باید در سال‌های گذشته به پایان می‌رسیدند اما این‌گونه نشد.

وی گفت: قطعاً انرژی زیادی صرف‌های کارهای به زمین مانده صرف شد؛ مسیر حرکت راهبردی دستگاه‌های اداری مبتنی بر سه مؤلفه وزن گذشته، فشار حال و کشش آینده است و باید پیوسته به هر سه ضلع این مثلت توجه کرد.

این مسئول تأکید کرد: مشکلاتی از گذشته در کشور وجود داشته و تا به امروز گریبان همه را گرفته و باید با تلاش مضاعف کمبودها و نواقص رفع شود؛ امروز دیگر این که مشکلات مربوط به چه زمانی است مهم نیست و باید در زمانی که مسؤولیتی قبول می‌کنیم این گره‌ها را باز کنیم.

استاندار مرکزی افزود: این دولت و به تبع مدیران استانی در خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نمی‌شناسند و توقفی ندارد؛ همان طور که روزهای عادی مشغول به فعالیت هستند روزهای تعطیل رسمی و غیررسمی نیز به همین منوال پیش می‌رود؛ ما خود را خادم مردم می‌دانیم.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تمام اولویت‌ها بر تکمیل کارهای نیمه‌تمام متمرکز شده بود و توانستیم برخی پروژه‌ای بعضاً ۲۰ ساله را به سرانجام برسانیم.

مخلص‌الائمه بیان داشت: تمامی مدیران کار شبانه روزی را سرلوحه خود قرار دهند و در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار