رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مقاومت در برابر سلطه‌گران نتیجه رفتار عاشورایی شهداست

«قاضی‌زاده هاشمی» با اشاره به نقش زنده نگاه داشتن یاد شهدا، گفت: مقاومت در برابر سلطه گران نتیجه رفتار عاشورایی شهدای ماست.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ - 16November 2023

مقاومت در برابر سلطه گران نتیجه رفتار عاشورایی شهدای ماستبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با امام جمعه اصفهان، نگه داشتن یاد شهدا را سبب ادامه یافتن این مسیر عنوان کرد و اظهار داشت: آثار زنده نگه داشتن یاد شهدا در عرصه داخلی و جهانی هویداست، زیرا اکنون در گوشه ای از جهان مسلمانان جرأت یافته اند که در برابر سلطه گران مقاومت کنند و این نتیجه رفتار عاشورایی بوده است که شهدای ما در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آن را از مکتب امام حسین(ع) آموخته و به‌کار بستند.

وی افزود: باید بتوانیم با معرفی سبک زندگی شهدا جامعه را به سمت الگوهای درست و مناسب هدایت کنیم ؛ تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به آن معناست که تلاش کنیم آنها گرفتار مسائل روزمره نشوند و از سوی دیگر نسل های پس از آنها علاقه‌مند به این مسیر شده و بتوانند تقویت کننده مبانی شهادت و ایثار باشند.

وی از اختصاص ۷۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در ۲ سال اخیر به حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره و بیان کرد: تلاش شده عقب ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان نیز جبران شود.

قاضی زاده هاشمی به پیشینه استان اصفهان در پیشبرد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: اصفهان بزرگ ترین استان به لحاظ تعداد ایثارگر همچنین جزو استان های کم مساله در این زمینه بوده که این موضوع نشان از همکاری و مدیریت خوب مدیران در سطح استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار