بیانیه خانه مداحان:

قدم‌های استوار حسینیان زمان، این راه را تا آخرین قطره خون ادامه خواهند داد

خانه مداحان در بیانیه‌ای حوادث اخیر نیجریه را محکوم کرده و می‌‌افزاید: هم اکنون دوباره بلال‌ها و عمارها سینه‌شان به زیر سنگ سیاه ظلم و حماقت می‌شکند و سمیه‌ها داغدار و مورد ستم واقع می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ - 21December 2015

قدم‌های استوار حسینیان زمان، این راه را تا آخرین قطره خون ادامه خواهند داد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس در درگیریهای بامداد یکشنبه هفته گذشته که پس از حمله ارتش نیجریه به حسینیه «بقیة الله» در شهر زاریای نیجریه و منزل شیخ ابراهیم زکزاکی رخ داد، علاوه بر همسر و پسر «شیخ زکزاکی» و چندین تن از سران «جنبش اسلامی نیجریه» بیش از 300 تن از شیعیان به شهادت رسیدند. به مناسبت این واقعه دردناک خانه مداحان در حمایت از مسلمانان و رهبر ولایتمدار نیجریه شیخ ابراهیم زکزکی بیانیهای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: شهادت باغی است که از رایحه گلهای آن، مردان خداجو بیدار شده و به سوی بوییدن و استشمام رهنمون میگردند و هم اکنون دوباره بلالها و عمارها سینهشان به زیر سنگ سیاه ظلم و حماقت میشکند و سمیهها داغدار و مورد ستم واقع میشوند.

این بیانیه میافزاید: هنوز یک ماه از دیدار رئیس جمهور مسلمان نیجریه با ولیامر مسلمین نگذشته که معظمله به ایشان فرمود: ائتلافهای جهانی مدعی مبارزه با جریانهای تروریستی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، زیرا در پشت پرده ایجاد یا حمایت از تروریستهایی نظیر داعش همین عوامل مخرب به خصوص آمریکا قرار دارند و گویا هشدارهای ایشان را از گوشی شنیده و از گوش دیگر بدر بردهاند!

این بیانیه ابراز میدارد: این آب به آسیاب دشمن ریختن نه تنها به سود بعضی، بلکه به قیمت کشتار مسلمانانی تمام شد که ندای آزادیخواهی را همچون حسین(ع) به آسمان بلند کردند و بدانید! خداوند عدالت گستر، نخواهد گذاشت این فریاد و این خون تا روز قیامت بدون اثر باقی بماند.

این بیانیه ادامه میدهد: خانه مداحان کشتار شیعیان مظلوم نیجریه و نیز هتک حرمت رهبر بزرگ شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزکی و خانواده سربلند آن عالم شیعی را محکوم میکند و هشدار میدهد همان طور که صحنه شور و شعور و دینمداری در اربعین حسینی به وضوح مشاهده شد، قدمهای استوار حسینیان زمان، این راه را تا آخرین قطره خون ادامه خواهند داد؛ حتی اگر از مسیر نابودی کفار، ابرقدرتها، صهیونیست و وهابیت کوردل باشد.

نظر شما
پربیننده ها