طی یک ماه گذشته روی داده است؛

رکورد ۶۱ حمله به نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریه

یک مقام نظامی آمریکایی به المیادین گفت: نیرو‌های آمریکایی و تأسیسات آن‌ها از ۱۷ اکتبر گذشته تاکنون در معرض ۶۱ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۳۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 18November 2023

رکورد ۶۱ حمله به نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک مقام نظامی آمریکایی به المیادین اظهار داشت: نیرو‌های آمریکایی و تأسیسات آن‌ها از ۱۷ اکتبر گذشته تاکنون یعنی طی یک ماه هدف ۶۱ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند.

این خبر در حالی است که پنتاگون در آخرین آمار اعلام کرده بود که نیرو‌های آمریکایی مستقر در عراق و سوریه در عرض یک ماه گذشته مورد ۵۵ حمله قرار گرفتند که منجر به زخمی شدن ده‌ها سرباز آمریکایی شد. پنتاگون افزود که ۲۷ حمله به نیرو‌های آمریکایی در عراق و ۲۸ حمله در سوریه رخ داد و ۵۹ آمریکایی در این حملات زخمی شدند.

همچنین «سابرینا سینگ»، معاون سخنگوی پنتاگون طی یک نشست خبری به خبرنگاران گفته بود که از ۱۷ اکتبر تاکنون یعنی از حدود یک ماه پیش ۵۸ حمله به نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریه صورت گرفته که ۲۷ مورد از این حملات در عراق و ۳۱ مورد دیگر در سوریه بوده است.

این خبر در حالی است که مقاومت اسلامی عراق دیروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به جنایاتی که دشمن علیه ملت فلسطین در غزه مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی در عراق، پایگاه اشغالگران آمریکایی در حریر در شمال عراق را با پهپاد هدف قرار دادند و این پهپاد‌ها به شکل مستقیم به هدف اصابت کرد.

قبل از آن هم مقاومت اسلامی عراق بیان کرده بود که پایگاه عین الاسد در غرب الانبار عراق و پایگاه «تل بی‌در» آمریکا در غرب شهر الحسکه سوریه را هدف حملات پهپادی قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار