در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد؛

برگزاری رویداد هنری «انتفاضه هنر سپیدپوشان» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

رویداد هنری «انتفاضه هنر سپیدپوشان» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نمایشگاه دائمی «در لباس سربازی» واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 18November 2023

رویداد هنری «انتفاضه هنر سپیدپوشان» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رویداد هنری «انتفاضه هنر سپیدپوشان» ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مرکز رسانه‌ای معیار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با هدف به تصویر کشیدن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و مقاومت مردم فلسطین، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در نمایشگاه دائمی «در لباس سربازی» واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا شد.

بنابراین گزارش، در این رویداد هنری ۶۷ دانشجوی دختر از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در رشته‌های کلیپ، مصاحبه خیابانی، پوستر، اینفوگرافی، پادکست، نقاشی و نقاشی دیجیتال زیر نظر اساتید تخصصی هر رشته به تولید آثار هنری پرداختند.

نخستین روز این رویداد با کارگاه تبینی با موضوع انعکاس هنری مساله فلسطین، مخاطب شناسی در تولید آثار هنری و لزوم به تصویر کشیدن اشغالگری رژیم صهیونیستی در قالب آثار هنری توسط علی حیاتی هنرمند گرافیست و عضو هیات موسس هیات هنر آغاز شد.

در ادامه دانشجویان به چهار گروه تقسیم شدند و به منظور آمادگی برای شروع تولید اثر مقدمات الزامی را تحت نظر اساتید حاضر آموزش دیدند.

گروه پوستر و اینفوگرافی تحت نظر محمد بلادی‌فر و رباب فاضل کار گرافیکی و خلاقیت با هوش مصنوعی و ایده یابی را تمرین کردند.

گروه پادکست اصول تولید پادکست و ایده یابی با موضوع غزه را با حضور امیرحسین سید آقایی آموختند و استاد مهدیار عقابی نیز نقشه ذهنی را با گروه کلیپ و مصاحبه خیابانی کار کردند.

در دومین روز از این رویداد دانشجویان فرآیند تولید آثار هنری را تحت نظر اساتید آغاز کردند.

۱۴ نفر در گروه پوستر و اینفوگرافی، ۲۵ نفر در گروه کلیپ و مصاحبه خیابانی، ۱۳ نفر در گروه نقاشی و نقاشی دیجیتال و ۱۳ نفر در گروه پادکست به تولید اثر پرداختند.

در حاشیه روز دوم رویداد گروهی از دانشجویان به بازدید از موزه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار