دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

اجتماع سراسری حامیان مردم فلسطین/ تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه به میدان آمدند+ تصاویر و فیلم

در ادامه‌ی اجتماع در سراسر کشور، تهرانی‌ها نیز در حمایت از کودکان غزه در میدان آمدند.
کد خبر: ۶۳۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 18November 2023

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در ادامه‌ی اجتماع در سراسر کشور، تهرانی‌ها نیز در حمایت از کودکان غزه امروز (شنبه) در میدان انقلاب اسلامی تجمع کردند.

اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» جنایت‌ها، خباثت‌ها و ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش در فلسطین را محکوم کردند.

خیزش تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم ستم‌دیده و مظلوم «غزه» بار دیگر خواستار توجه جامعه جهانی به این نسل‌کشی در مناطق اشتغالی شدند.

اجتماع سراسری حامیان مردم فلسطین/ تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه به میدان آمدند+ تصاویر و فیلم

«این سند فتنه صهیون بود»، «یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس»، «فلسطین، فلسطین، عامل اتحاد است» و «نصر من الله و فتح قریب» شعارهای مردم حاضر در راهپیمایی امروز است.

اجتماع سراسری حامیان مردم فلسطین/ تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه به میدان آمدند+ تصاویر و فیلم

تصاویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیز در دستان راهپیمایان قرار دارد.

برخی مردم نیز با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روی آن شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی نوشته شده؛ جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند.

حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با کفن حریفت منم به میدان انقلاب آمده‌اند.

خیزش تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه

«مصطفی نوری» شاعر آیینی نیز، اشعاری را در مدح مقاومت فلسطین بیان کرد. بخش‌هایی از این اشعار در ادامه آمده است؛

یک طرف شادی و آواز و می شرب حیا
یک طرف فاجعه در فاجعه طوفان بلا
روز و شب در نظر اهل نظر گم شده است
آینه مضحکه  کژدم شده است

بسته شد پلک شب از دلهره در بیتابی
تارشد عینک شورای حقیقت یابی
سازمان ملل ای مدعی صلح و صفا
حافظ امنیت اینه هنگام بلا
کم در این فاجعه همسفره قابیل شوید
کم خدنگ پر پرواز ابابیل شوید

یک سگ غربی اگر تب بکند می‌فهمید
ولی از درک چنین فاجعه‌ای بی سهمید

نفس غزه به تنگ آمده وقت یاری‌ست
صبح صادق شده هنگامه ان بیداریست
موج طوفان الاقصی شده غران باشید
یک به یک آینه در آینه طوفان باشید

سرلشکر سلامی: انتقام مسلمانان از ظالمان تاریخ انقضا ندارد

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از ملت شریف ایران که در حمایت از کودکان مظلوم غزه در سراسر کشور به میدان آمده‌اند، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه، غیرت دینی، تعصب الهی، برای حمایت از کودکان غزه و مردم فلسطین است، مردمی که شریفت‌ترین مردمان روی زمین هستند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان‌الاقصی که غافلگیرکننده‌ترین نبردهای بشری بود، انعکاس و بازتاب جنایات و ظلم‌های ۱۰۰ ساله دولت‌های بریتانیا، فرانسه و آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق ملتی بود که ۷۵ سال است آن‌ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آواره کرده‌اند و عزت، آرامش، امنیت و پیشرفت را از آن‌ها گرفته‌اند.

اجتماع سراسری حامیان مردم فلسطین/ تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه به میدان آمدند+ تصاویر و فیلم

وی تصریح کرد: امروز نه قدرت پوشالی ارتش آمریکا می‌تواند مدافع رژیم صهیونیستی باشد نه آن دستگاه مخوف و پیچیده‌ای که صهیونیست‌ها با تکیه برا آن شب‌ها آرام می‌خوابیدند. طوفان الاقصی نشان داد فاصله فروپاشی با شرایط عادی فقط ۸۰ کیلومتر است و فاصله زمانی از آغاز شروع عملیات فقط ۴۸ است و از شمال فقط ۱۲۰ کیلومتر، از جنوب ۸۰ کیلومتر و از شرق فقط ۶۰ کیلومتر تا طوفانی مانند الاقصی فاصله جغرافیایی دارند تا این رژیم را در هم شکند و آنها را متلاشی کند.

ملت ایران شریک مردم فلسطین در پیروزی بر رژیم صهیونیستی هستند

«محمد یوسف الداوی» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: با وجود تمامی زخم‌ها، فشارها و جنایات صورت گرفته، ملت مقاوم فلسطین برتر و پیروز هستند.

وی خطاب به مردم حاضر در این تجمع با شکوه گفت: امروز مقاومت سلحشورانه در غزه ادامه دارد و شما مردم ایران جزئی از این مقاومت هستید. ای امت مسلمان ایران! بدانید که شما همراه ما در این جنگ و مبارزه حضور دارید و شما شریکان ما در این پیروزی خواهید بود.

عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس ادامه داد: همه ما باهم به‌چشم خواهیم دید که در مسجدالاقصی نماز خواهیم گذارد. ای ملت ایران! اطمینان داشته باشید که غزه با وجود تمامی زخم‌هایی که به آن وارد شده است، پیروز خواهد شد.

الداوی عنوان کرد: ای مردم ایران! اطمینان داشته باشید که دشمنان از شما در هراس‌ هستند؛ مطمئن باشید که دشمن امروز از این تجمع شما به لرزه درآمده است؛ چون می‌داند و اطمینان دارد که همه شما سربازان آزادی فلسطین هستید و شما به‌دنبال مبارزه با این رژیم هستید.

وی اضافه کرد: از فلسطین، و شمال و جنوب غزه به شما درود می‌فرستیم. در فلسطین و قدس با هم دیدار خواهیم کرد. سلام خدا بر شما ای «سابقون»؛ سلام خدا بر شما باد ای مخلصین. ما همراه شما منتظر تحقق وعده الهی هستیم و مطمئن باشید که پیروزی به‌زودی محقق خواهد شد.

قطعنامه تجمع بزرگ حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی

بسمه تعالی

قطعنامه تجمع بزرگ حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی

وَإِذَا اَلْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و ضرباتی که توسط یک گروه کوچک مقاومت فلسطینی و با برنامه ریزی دقیق وهدفمند بر پیکر پوشالی رژیم اشغالگر قدس وارد شد چنان کاری و راهبردی بود که تمام ساختار‌های سیاسی، نظامی و امنیتی آن را به چالش کشیده وهیمنه متصور سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی و راهبردی رژیم اشغالگر قدس که همواره برتری برای خود درمقایسه با ملت‌های منطقه قائل بوده را زیرسوال برد و گزاره شکست رژیم صهیونیستی را به یک گزاره کاملاً در دسترس برای ملت‌های مسلمان تبدیل کرده وتصویر بازنده وشکست خورده رژیم اشغالگر قدس را پیش چشم افکار عمومی منطقه وجهان قرار داد وحتی برای سران این رژیم منحوس مسجل شد که دیگر اسرائیل هیچ وقت خانه امن نخواهدبود واین شروع یک پایان است.

واما غزه صحنه امتحان ملت‌ها و دولت‌ها وآزمون میزان پایبندی بشر قرن بیست ویکم به اصول انسانی وقواعد اخلاقی و اثبات ناکارآمدی مکاتب دروغین وجعلی غربی و رونمایی چهره شیطانی غرب وحشی و ازسوی دیگر خاستگاه پایمردی نسل جدیدی از ملت قهرمان فلسطین ومقاومت پایدار در برابر زور گویان عالم است. صحنه فجیع کشتار بی رحمانه کودکان غزه وشهادت حدود دوازده هزارنفر که بیش از پنج هزارنفر آنان کودکان معصوم و بیگناه هستند وتخریب و ویران‌سازی خانه‌های یک ملت و آواره‌سازی صد‌ها هزار زن، مرد وکودک و بی‌توجهی آمریکا و متحدان غربی به ده‌ها قطعنامه وکنوانسیون بین‌المللی که نظیر این صحنه‌ها را درتاریخ کمتر می‌تواند یافت؛ و امروز ملت بزرگ ایران که از همان آغاز پیروزی انقلاب خود به رهبری حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، سرشت پلید آمریکا وخوی درندگی و وحشیگری رژیم منحوس صهیونیستی را بخوبی آگاه بود همراه با ملت‌های جهان و همصدا باحنجر‌های خونین و ناله‌های دردناک مادران غزه ودر دفاع از کودکان مظلوم غزه و این ملت سربلند باندای'الله اکبر خامنه‌ای رهبر'اعلام میکند:

۱. اولین و فوری‌ترین اقدام، جلوگیری ازکشتار مردم غزه وحملات کور علیه غیرنظامیان بویژه حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، اردوگاه‌ها و مراکز امداد رسانی است و باید مجامع جهانی و همه ابزار‌ها برای وادارسازی آمریکا ودشمن صهیونیستی به پذیرش آتش‌بس فوری ودائمی ماشین کشتار مردم، فعال شوند.

۲. هرچه سریعتر باید محاصره غزه رفع گردد و گذرگاه رفح و گذرگاه‌های منتهی به غزه فوری و بدون قید و شرط بازگشایی و امداد رسانی و ورود غذا و دارو و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و حیاتی برای نجات بیماران و مجروحین در سریعترین وقت ممکن انجام شود و به‌همین منظور ازکشور‌های همسایه فلسطین اشغالی خاصه مصر و اردن می‌خواهیم با بازکردن گذرگاه‌ها زمینه کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را فراهم آورده و درصورت عاجزبودن از تامین حفاظت از این گذرگاه‌ها با سپردن پدافند آن‌ها به جبهه مقاومت نام خود را ازفهرست ساکتین جنایات رژیم ددمنش صهیونیستی پاک سازند.

۳. نیرو‌های نظامی وماشین کشتار رژیم صهیونیستی باید ازغزه خارج و به تمامیت ارضی فلسطینیان احترام گذاشته شود؛ فلسطین از آن فلسطینیان است و هیچکس نمی‌تواند این ملت را از حق مسلم خویش محروم نماید.

۴. دادگاه بین‌المللی برای تعقیب و مجازات سران جنایتکار صهیونیست، آمریکا و همه دست‌اندرکاران نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت درجنگ اخیر تشکیل و ضمن مجازات رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار باید خسارات وارده به مردم غزه پرداخت گردد.

۵. از حکام عرب و دول اسلامی بجای اقدامات نمایشی و صرف محکومیت لسانی، مصرانه می‌خواهیم مراوده اقتصادی با رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را قطع نموده و با شناسایی نشان‌های اقتصادی و تجاری کالا‌های صهیونیستی، اجناس و کالا‌های این رژیم منحوس درسراسرجهان تحریم گردد.

۶. باید کریدور هوایی نقل و انتقال هواپیما‌های رژیم صهیونیستی ازسوی کشور‌های جهان بسته و خطوط هوایی این رژیم منحوس زمین‌گیر شوند.

۷. جنایات وحشیانه و بی‌نظیر حیوان صفت‌های صهیونیست درکشتار کودکان مظلوم، ویرانی مراکز درمانی و تبدیل بیمارستان‌ها به گورستان و محروم‌کردن یک ملت از ضرورت‌های اولیه مانند آب، غذا و دارو احساسات ملت‌های آزاده را جریحه‌دار ساخته است. ضمن اعلام آمادگی ملت بزرگ ایران برای پذیرش و درمان مجروحان فلسطینی، جوانان ایرانی آماده‌اند تا درصورت فراهم آمدن شرایط، باحضور درکنار رزمندگان جبهه مقاومت درسی فراموش ناشدنی به سفاکان خون‌آشام صهیونیست بدهند.

در پایان با تقدیر از اقدامات دولت مردمی و حمایت از راهبرد‌های هوشمندانه، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از تمامی ملل آزادی خواه، ظلم ستیز و وجدان‌های بیدار بشریت می‌خواهیم با استمرار حضور آگاهانه و اجتماع و اعتراض به این جنایات هولناک، دولت‌های خود را به اقدام قاطع و مناسب علیه این رژیم سفاک و دیوسیرت وادار سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

٢٧آبان ۱۴۰۲

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار