امام جمعه فراهان:

بسیج همچون فرشته نجات، مشکلات را برطرف می‌کند

امام جمعه فراهان گفت: بسیج همچون فرشته نجات مشکلات را برطرف می‌کند و امید و پناه مردم است.
کد خبر: ۶۳۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 19November 2023

بسیج همچون فرشته نجات، مشکلات را برطرف می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «محمد سوری» امام جمعه شهرستان فراهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر جایی که نقطه ضعفی در کشور وجود داشته باشد، بسیج حضور فعال در آن جا دارد.

امام جمعه فراهان افزود: بسیج همچون فرشته نجات، مشکلات را برطرف می‌کند، و امید و پناه مردم است، بسیج پشتوانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم است و در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی و... خوش درخشیده است. بسیج با مکتب جمهوری اسلامی عجین شده است، دولت‌ها باید از این ابزار قدرتمند استفاده حداکثری کنند.

وی تأکید کرد: بسیجیان باید مراقب نفوذ و حیله‌های دشمنان باشد، باید دشمن‌شناس و بصیر باشد و برای تقابل و تهاجم دشمن برنامه داشته باشد. جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد‌امیدآفرینی سه وظیفه اصلی بسیج است و با ظرفیت نیروی بسیجیان می‌توان تحولی شگرفی در کشور ایجاد کرد.

سوری گفت: فلسطین مسأله اول مسلمانان جهان است و رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار باید از بین برود، از زمانی که  رژیم جعلی صهیونیستی درگیر جنگ شد سراسر دنیا بدون فتنه است و این نشان می‌دهد که همه‌ این آشوب‌ها از جانب رژیم صهیونسیتی برنامه‌ریزی و طراحی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار