مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

حضرت زینب (س) پاسدار فرهنگ عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) بود

حجت الاسلام محمدی گفت: حضرت زینب (س) علاوه بر رسیدگی به کودکان و ضعیفان دشت کربلا، پاسدار فرهنگ عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) بود.
کد خبر: ۶۳۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 19November 2023

حضرت زینب(س) پاسدار فرهنگ عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) بودحجت‌الاسلام «اسماعیل محمدی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) نمونه کامل صبر و ایثار است و پرستاران زحمت‌کش عرصه سلامت، بانوان و دختران ما، از ویژگی‌های رفتاری آن بانوی بزرگ اسلام الگو برداری کنند.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید که امروز، روز پرستار به زاد روز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: حضرت زینب (س) در دشت نینوا، بانویی مدافع ولایت و حماسه آفرین، و برای کاروان اسرای کربلا سپه‌سالاری غیور و مهربان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: عجیب آنکه یتیم نوازی و تیمارداری‌ ایشان هم عطر ولایت‌مداری دارد و همین ویژگی اکسیر جاودانگی سبک زندگی زینبی شده است.

وی بیان داشت: پرستاران با زحمات ارزشمندشان چراغ امید را در دل خانواده‌ها روشن کرده و با تأسی از سیره حضرت زینب (س)، روح همدلی را در جامعه زنده می‌‎کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها